Bankowość internetowa

Odpowiedz

Re: Gdzie się podziały zmiany limitów na karcie..?!

Dopiero wizyta w Oddziale okazała się skuteczna i problem został rozwiązany.

 

Niestety pomimo zgłaszania 2x mailowo  i 1x reklamacyjnie tego tematu, do dziś nie dostałem odpowiedzi mailem.

Ponoć standardem w ING (!!) jest termin 2 tygodnie.. Szok..?? szok...

Również światłe odpowiedzi na forum na nic się zdały..

Zatem mimo XXI wieku, internetu, lotów w Kosmos itp itd, osobista wizyta w Oddziale Banku jest remedium na nasze problemy.. 

Temat zatem do zamknięcia i oby nigdy więcej...

Odpowiedz
0 Lajków
Janusz1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
28-05-2018
Wiadomość 11 z 12 (5 053 wyświetleń)

Re: Gdzie się podziały zmiany limitów na karcie..?!

Stary, rok minął a jest jaszcze gorzej niż było. Ten bank się cofa w rozwoju.

Odpowiedz
0 Lajków
Bulba
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
13-05-2019
Wiadomość 12 z 12 (4 153 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Przelewy na telefon. Blik

Mam problem z przelewami blik na telefon. Loguję się do aplikacji ING, wchodzę na Blika, wybieram przelew na telefon i w tym momencie aplikacja sie zamyka. (A dokładniej mówiąc to przy ładowaniu listy...

03-02-2025
Re.: Sprzedaż mieszkania a zaległość

Prosimy, skontaktuj się z naszymi specjalistami hipotecznymi na czacie w aplikacji lub w telefonicznie pod numerem 32 357 00 57.

03-02-2025
Re.: List mazalny i wniosek do sądu - uruchomienie II transzy kredytu.

Jeśli taka sytuacja będzie miała miejsce, że ten czas wypłaty II transzy będzie się zbliżać skontaktuj się z naszymi specjalistami hipotecznymi, na czacie w aplikacji lub w telefonicznie Sprawdzą dokł

...

03-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy