28-05-2018 22:42
Zmiana systemu i kolejna wtopa, to co miało być lepsze -tym przecież ciągle chwali się ING, jest do bani.
Zlikwidowanie możliwości zmian limitów na karcie przez użytkownika świadczy o tym, że ING -lub jej Zarząd nie rozumie nowoczesnego podejścia do medium jakim jest internet.
Teraz aby dokonać zmian muszę zadzwonić na linię, lub udać się do oddziału, bo nie mogę tego zrobić samodzielnie online. Paranoja!!
Problem zgłoszony kilka dni temu i CISZA!!
Dalej zero reakcji.
Nie po to wszystko robię w internecie aby dymać do oddziału lub dzwonić.
Chyba pora zmienić bank, bo z takim podejściem to niedługo w ING pojawią się na powrót tokeny albo inne jeszcze gorsze papierowe guano gdy będziemy chcieli sami wysłać swoje pieniądze w Świat...
29-05-2018 22:19
Niestety przez forum nie możemy sprawdzić, jakich zmian możesz dokonać w swojej bankowości internetowej. Skontaktuj się z całodobową infolinią 32 357 00 69 lub napisz do nas wiadomość w Moim ING. Staramy się odpowiadać na zgłoszenia jak najszybciej.
30-05-2018 06:28
Jasno napisałem jakich zmian NIE MOGĘ wykonać, choć wcześniej w starym ING było to możliwe.
Akurat ta kwestia jest dla mnie istotna.
Co do " najszybciej odpowiemy" to już przerabiam ten temat od 4 dni bo już tyle dni trwa moje czekanie na jakąkolwiek odpowiedź ze strony Banku..
Może zatem warto obserwować kto i co pisze DO BANKU aby móc wcześniej reagować..??
Chcecie abym z każdym problemem dzwonił do Banku bo akurat wycięliście mi funkcjonalność dostępną na stronie..?? Gratulacje za obrany kierunek zmian!!
Jak tak dalej pójdzie to zamiast 140 zł za otwarcie konta będziecie dawali 1000.. Aby ktokolwiek powierzył wam swoje pieniądze.
Ciekawe jak długo będziecie np. zastrzegać ukradzioną kartę.. Tydzień.. Bo jak widzę, żadnych limitów nie macie..
Pozdrawiam i życzę dalej dobrego samopoczucia...
Janusz
01-06-2018 15:53
Nie możemy tego sprawdzić przez Społeczność. Prosimy, wyślij do nas wiadomość przez Moje ING - przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie.
01-06-2018 16:40
Witam
niestety kolejna "informacja" nic nie wnosząca do rzeczywistości..
Jutro minie tydzień jak napisałem w powyższej sprawie pierwszego maila poprzez mojeing, do Banku oczywiście.
Kolejny również nie doczekał się jeszcze odpowiedzi.
Zatem sugestie abym dalej pisał są chyba ironiczne, bo jak do tej pory na dwa maile Bank nie odpisał..
Jest to niestety mało profesjonalne podejście do klienta.. więc chyba powinniście się cieszyć tym, że ich jeszcze macie.
Nie działa właściwie bankowość internetowa -to chyba winien być standard w tych czasach, zero odpowiedzi na maile wysyłane do Banku..
Ktoś tam w ING jeszcze pracuje, czy już wszyscy przeszli na stronę dobrej-dojnej zmiany...??
02-06-2018 07:57
Januszu, u mnie działa, może szukasz nie w tym miejscu?
Kolejność:
Moje Finanse -> w trzeciej kolumnie są Karty i płatności telefonem, wybierz kartę, Limity transakcyjne
znajdziesz po prawej stronie - pomarańczowa czcionka, jak w załączniku.
02-06-2018 14:17
Skąd pomysł, że piszę o aplikacji mobilnej..??
Nie, tego ten problem nie dotyczy..
02-06-2018 21:00
03-06-2018 11:28
Inny system inne okoliczności.. Może u Ciebie akurat działa, u mnie nie.
Dla jasności zrzut ekranu po wybraniu opcji zmiany limitów na karcie..
04-06-2018 13:19
@Janusz1 Limity transakcyjne dla swojej karty zmienisz teraz w Moim ING (nowa wersja naszej bankowości internetowej). Docelowo Moje ING całkowicie zastąpi ING BankOnLine, dlatego zachęcam Cię do korzystania z nowej wersji naszego systemu. Limity dla karty możesz zmienić również telefonicznie pod numerem 32 357 00 12.
@DominikaW:Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
To chyba będz
... 18-11-2024Dzień dobry, jestem tutaj nowa i nieco pogubiona Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,
... 18-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
12 | |
10 | |
6 | |
5 | |
4 |