09-07-2016 12:53
Witam przy wejściu na strone mój antyvirus pokazał mi wiaomość że blokuje wirusa zeskanowałem i niby jest ok poszeszełem na strone logowania o bankowosci internetowej i nie wize zmian ale nie wiem na drugim komputerze w domu z innym antywirusem nic mi nie wyskakuje...Dziwne. Nie wiem czy ktoś tam coś wam zainstalował czy avast straszy a skanowałem wszystko i jest ok.....Ma ktoś poobnie?Dołączam fote komunikatu alej wyskauje gdy wchodze na strone jak biore logowanie do internetowej bankowości juz nic nie wyskakuje a wszystko wygląda ok....
09-07-2016 14:24
Dziekuję za czujność. Nasi specjaliści IT analizują problem.
09-07-2016 16:04
U mnie podobny problem, Avast zgłasz zablokowanie infekcją JS: Downloader-DFD [Trj] Komunikat pojawia się po wylogowaniu z Bankowości internetowej, a także przy próbie kontaktu z Centrum Pomocy. Przeglądarka Mozilla Firefox 47,0
09-07-2016 16:47
U mnie pojawia się ten sam komunikat o zablokowaniu pobierania jakiegoś trojana. Korzystam z Google Chrome
09-07-2016 20:36
Ja także używam Google chrome i avasta jako antywirusa.Na rugim kompie gdzie mam innego antywiar nic niewyskakuje.Dziwne i niepokjace.
11-07-2016 15:13
@Raczek87, @pablop, @NieWiem informacja o złośliwym oprogramowaniu wynikała z błędu w bazach Avasta. Na jej podstawie większość zewnętrznych skanerów ustalało bezpieczeństwo naszej strony. Avast poprawił już ten błąd i wszystko działa prawidłowo. Strona banku nie jest już wyświetlana jako niebezpieczna.
11-07-2016 23:16 | Edytowano: 11-07-2016 23:19
Pierwsza i główna zasada bezpieczeństwa.
Nigdy nie ufajcie jednemu zabezpieczeniu antywirusowemu, tym bardziej darmowemu jak przypuszczam Avastowi, który w praktyce jest dziurawy jak ser szwajcarski
Gdy macie jakieś wątpliwości przeskanujcie sobie kompa darmowymi scannerami online.
Bardzo dobre i skuteczne ma: Eset online scanner, Kasperky Online Scanner, Bitdefender oraz najszybszy na rynku F-secure online scanner. Wszystkie te narzędzia są dostępne na stronach producentów tych produktów.
Dopiero wtedy możecie spać spokojnie.
Sam używam (a dokładnie używałem i czekam na poprawioną wersję 10) od lat Eseta (problem z nim, że trzeba go dobrze skonfigurować) i raz na jakiś czas skanuje onlinowymi aby sprawdzić czy coś nie przepuścił. (Nigdy mnie Eset nie zawiódł ale często ma fałszywe alarmy)
Obecnie Eset mnie denerwuje (za duża się zrobiła choinka - taki supermarket jak w przypadku nowego konta mBanku) i mam F-secure, który działa sobie w tle i nie jest "zabawką"
Kasperky jest znany każdemu (nie używam, bo rosyjski i wiele ostatnio afer z nim związanych) i jeden z lepszych a BitDefender - uważany za najlepszy (90% na rynku antywirusów korzysta z tego rumuńskiego silnika) z tym, że wsparcia technicznego nie ma wcale (jest na poziomie poniżej krytyki)
Ale te antywirusy mogę polecić z czystym sumieniem (uważam je za najlepsze na rynku), tym bardziej że posiadają również "Bezpieczne bankowanie" czyli dedykowane szyfrowane logowanie się do bankowości (w oddzielnym oknie ESET, BD lub - podczas korzystania z banku - w przeglądarkach jest wszystko inne blokowane - Kasperky i Fsecure)
I przede wszystkich zdrowy rozsądek
PS Przy okazji - Chrome to największy szpieg i z alternatywnych przeglądarek - najmniej bezpieczny
12-07-2016 02:04
U mnie pomogło zapisanie ww. numeru w książce.
25-11-2024Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |