22-03-2021 11:50
Bardzo nie podoba mi się zakłamywanie rzeczywistości, które dzieje się zaraz po zalogowaniu do bankowości internetowej. Według mnie pole "Mam" pokazuje złe i szkodliwe wartości ponieważ:
- wliczane są do niego jest limity na kartach kredytowych. Dlaczego tak się dzieje? Przecież ja tych pieniędzy nie mam i jak zapłacę kartą to będę musiał wszystko oddać.
- nie są wliczane kredyty. To dług, te pieniądze muszą być oddane i powinny wliczać się do bilansu.
O ile jeszcze jestem w stanie zrozumieć pomijanie kredytów mieszkaniowych (bo najczęściej mamy nieruchomość, która teoretycznie powinna niwelować wartość kredytu) to kompletnie nie mam pomysłu, co ktoś miał na myśli wliczając limity kart kredytowych do posiadanej gotówki. Czy to celowe wprowadzanie ludzi w błąd, żeby więcej wydawali?
Czy da się to jakoś zmienić/wyłączyć?
23-03-2021 16:36
@admg Po zalogowaniu pokazujemy saldo dostępne. Uwzględnia ono pieniądze, z których możesz aktualnie skorzystać, co za tym idzie nie da się tego zmienić. Nie uwzględniamy w saldzie dostępnym pożyczek, ponieważ te zostały od razu przelane na konto po uruchomieniu. Dziękuję za Twoją opinię w tej sprawie, przekazałam ją do odpowiedniego działu.
26-03-2021 15:37 | Edytowano: 26-03-2021 15:41
Ale "Mam" to zdecydowanie nie to samo co "dostępne saldo". Chociaż to drugie też jest trochę mylące jeśli chodzi o kartę kredytową.
Jeśli dobrze rozumiem, to w przypadku pożyczki mimo, że muszę ją oddać, to w "Mam" pokazujecie saldo dodatnie do wykorzystania (czyli liczycie na plus pieniądze, które wpłynęły na konto z pożyczki, a nie liczycie na minus tego co trzeba oddać)? W ogóle mi się to nie spina i tak jak pisałem wcześniej, to zakłamywanie rzeczywistości.
"Mam" sugeruje że posiadam te pieniądze. A w rzeczywistości mam 0 bo mam też dług, który musze oddać. Zdecydowanie bardziej widziałbym tutaj inną etykietę.
27-03-2021 15:52
Kwota "Mam", to kwota z której możesz teraz skorzystać. Dlatego też, w kwocie tej uwzględniamy limit na karcie kredytowej. Po kliknięciu w daną sekcję: Konta, Oszczędności lub Karty prezentujemy kwoty na poszczególnych produktach.
Twoją sugestię przekazaliśmy do odpowiedniego zespołu.
Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.
18-12-2024w dniu 18.12 robilem wpłate pieniedzy ok 19.10 nr wplatomatu R N E T S F 11 , kwota 900 zl , nie została zaksiegowana a bankomat przestał działać co jest z moimi środkami ?
18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |