24-03-2021 21:27
Witam. Jakiś czas temu założyłam na jednym komputerze profil zaufany sobie i mężowi. Mamy wspólne konto, hasło to samo, jednak inne loginy. Nie mam problemu z wejściem np.na e- pacjenta z moim loginem, natomiast jeśli próbuję wejść przez profil zaufany męża nie mogę się zalogować, wyskakuje mi przy logowaniu błędny login. Dziś się tak zapomniałam, że w końcu zablokowałam mężowi dostęp do bankowości internetowej. Czy ktoś może mi wyjaśnić, co mam zrobić, bym mogła bez problemu logować się przez obydwa profile zaufane?
25-03-2021 21:35
W tej sytuacji Twój mąż jako właściciel bankowości internetowej powinien się z nami skontaktować telefonicznie 32 357 00 69 lub na czacie w Moim ING, aby nasi specjaliści to dla niego sprawdzili. Pamiętaj również, że konto może być wspólne, ale bankowość internetowa jest zawsze wydawana imiennie. Ty i Twój mąż nie powinniście korzystać z loginów innych niż własne. Bankowości internetowej nie da się współdzielić.
26-03-2021 13:08
Dziękuję za odpowiedź
Dzień dobry,
mam pytanie o ofertę private banking. Wg opisu na stronie ING, kryterium do skorzystania z oferty to "inwestycje min. 500 tys. zł lub
aktywa min. 1 mln zł".
Czy do inwestycji wliczają się w
... 22-03-2025Dzień dobry,
mam pytanie o to, jak rozliczany jest limit wejść do saloników Priority Pass w ofercie dla karty kredytowej - platynowej.
Czy limit 4 wejść dla posiadacza (+2 dla osoby towarzyszącej) jest
... 22-03-2025Dzien dobry,
Nie wiem czy juz ten temat byl poruszany, nie moglem znalesc podobnego tematu wiec zapytam - co sie stalo z mozliwoscia oplacania parkowania w strefach platnego parkowania w Gdyni poprzez
... 22-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
3 | |
3 | |
3 | |
3 |