Odpowiedz

Problem z logowaniem przez profil zaufany

Witam. Jakiś czas temu założyłam na jednym komputerze profil zaufany sobie i mężowi. Mamy wspólne konto, hasło to samo, jednak inne loginy. Nie mam problemu z wejściem np.na e- pacjenta z moim loginem, natomiast jeśli próbuję wejść przez profil zaufany męża nie mogę się zalogować, wyskakuje mi przy logowaniu błędny login. Dziś się tak zapomniałam, że w końcu zablokowałam mężowi dostęp do bankowości internetowej. Czy ktoś może mi wyjaśnić, co mam zrobić, bym mogła bez problemu logować się przez obydwa profile zaufane?

Odpowiedz
0 Lajków
mirka61
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
24-03-2021
Wiadomość 1 z 3 (7 013 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem przez profil zaufany

W tej sytuacji Twój mąż jako właściciel bankowości internetowej powinien się z nami skontaktować telefonicznie 32 357 00 69 lub na czacie w Moim ING, aby nasi specjaliści to dla niego sprawdzili. Pamiętaj również, że konto może być wspólne, ale bankowość internetowa jest zawsze wydawana imiennie. Ty i Twój mąż nie powinniście korzystać z loginów innych niż własne. Bankowości internetowej nie da się współdzielić. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 2 z 3 (6 961 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem przez profil zaufany

Dziękuję za odpowiedź Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
mirka61
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
24-03-2021
Wiadomość 3 z 3 (6 928 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
IKE - pierwszy przelew z założeniem konta

Dzień dobry,

Parę dni temu przez aplikację ING założyłam IKE z pierwszą dyspozycją na Goldman Sachs od razu z kwotą 500 zł (to była też dyspozycja założenia konta IKE). 
Kwota ta nie jest widoczna w zak

...

08-10-2024
Re.: Dodatkowy filtr - ukryj przelewy wewnętrzne

Dziękujemy za pomysł, przekazaliśmy go do zespołu, który zajmuje się rozwojem naszej aplikacji

08-10-2024
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przez Społeczność nie możemy dodać informacji do zgłoszonej reklamacji. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam przekażemy tę dodatkową informację do Twojej reklamacji,

...

07-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy