Odpowiedz

Problem z logowaniem przez profil zaufany

Witam. Jakiś czas temu założyłam na jednym komputerze profil zaufany sobie i mężowi. Mamy wspólne konto, hasło to samo, jednak inne loginy. Nie mam problemu z wejściem np.na e- pacjenta z moim loginem, natomiast jeśli próbuję wejść przez profil zaufany męża nie mogę się zalogować, wyskakuje mi przy logowaniu błędny login. Dziś się tak zapomniałam, że w końcu zablokowałam mężowi dostęp do bankowości internetowej. Czy ktoś może mi wyjaśnić, co mam zrobić, bym mogła bez problemu logować się przez obydwa profile zaufane?

Odpowiedz
0 Lajków
mirka61
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
24-03-2021
Wiadomość 1 z 3 (6 760 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem przez profil zaufany

W tej sytuacji Twój mąż jako właściciel bankowości internetowej powinien się z nami skontaktować telefonicznie 32 357 00 69 lub na czacie w Moim ING, aby nasi specjaliści to dla niego sprawdzili. Pamiętaj również, że konto może być wspólne, ale bankowość internetowa jest zawsze wydawana imiennie. Ty i Twój mąż nie powinniście korzystać z loginów innych niż własne. Bankowości internetowej nie da się współdzielić. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 2 z 3 (6 708 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem przez profil zaufany

Dziękuję za odpowiedź Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
mirka61
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
24-03-2021
Wiadomość 3 z 3 (6 675 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Decyzja w procesie NWH

Cześć, mój doradca również złożył mój wniosek przez NWH. Czy długo ostatecznie czekałaś na decyzję ostateczną?. Mój kompletny wniosek złożyliśmy 22.07 i zastanawiam się ile czasu od tego może być pode...

26-07-2024
Re.: Problem z płatnościami zbliżeniowymi

Proszę w pierwszej kolejności w bankowości internetowej w szczegółach karty wyłączyć zbliżeniowość na karcie. Następnie, proszę dokonać płatności z kodem PIN i na nowo uruchomić płatności zbliżeniowe ...

26-07-2024
Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Napisz proszę do nas ponownie na czacie. Sprawdzimy wówczas dla Ciebie informacje. Tu nie jesteśmy w stanie pomóc.

26-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy