23-07-2018 12:24
witam wszystkich
od paru dni, gdy chcę sie zalogowac z komputera ,na swoje konto w banku za każdym razem musze wpisywac pesel,nazwisko rodowe matki,nadawać hasło ,czy też tak macie i czy to zawsze już tak będzie ? Dodam,że korzystam tez z aplikacji mobilnej w telefonie.
Anna
23-07-2018 12:28
Nie wymagamy nadania hasła za każdym razem, kiedy się logujesz. Jeżeli już takie hasło ustaliłaś to możesz się zalogować po wejściu na naszą stronę www.ingbank.pl i wybraniu Zaloguj -> Moje ING. Podczas logowania prosimy o podanie loginu i 5 wybranych znaków z Twojego hasła.
03-03-2019 14:14
03-03-2019 21:53
W trakcie rozmowy nie prosimy Cię o hasło do bankowości internetowej. Możemy potwierdzić Twoje dane przez kod autoryzacyjny lub pytania związane z Twoimi danymi osobowymi i produktami bankowymi. Jeżeli problem dotyczy komunikatu o błędnym PINIe, loginie lub haśle, to możemy również poprosić Cię o nadanie nowego hasła do Mojego ING (możesz to zrobić sam przez naszą stronę).
Z racji tego, że masz u nas kredyt hipoteczny wspólny z żoną, to macie również wskazane konto, z którego kredyt jest spłacany. W takiej sytuacji każdy ze współposiadaczy kredytu może zostać poproszony
... 21-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
11 | |
8 | |
6 | |
4 | |
4 |