23-07-2018 12:24
witam wszystkich
od paru dni, gdy chcę sie zalogowac z komputera ,na swoje konto w banku za każdym razem musze wpisywac pesel,nazwisko rodowe matki,nadawać hasło ,czy też tak macie i czy to zawsze już tak będzie ? Dodam,że korzystam tez z aplikacji mobilnej w telefonie.
Anna
23-07-2018 12:28
Nie wymagamy nadania hasła za każdym razem, kiedy się logujesz. Jeżeli już takie hasło ustaliłaś to możesz się zalogować po wejściu na naszą stronę www.ingbank.pl i wybraniu Zaloguj -> Moje ING. Podczas logowania prosimy o podanie loginu i 5 wybranych znaków z Twojego hasła.
03-03-2019 14:14
03-03-2019 21:53
W trakcie rozmowy nie prosimy Cię o hasło do bankowości internetowej. Możemy potwierdzić Twoje dane przez kod autoryzacyjny lub pytania związane z Twoimi danymi osobowymi i produktami bankowymi. Jeżeli problem dotyczy komunikatu o błędnym PINIe, loginie lub haśle, to możemy również poprosić Cię o nadanie nowego hasła do Mojego ING (możesz to zrobić sam przez naszą stronę).
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i
... 14-11-2024Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
13-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
15 | |
9 | |
6 | |
5 | |
5 |