23-07-2018 12:24
witam wszystkich
od paru dni, gdy chcę sie zalogowac z komputera ,na swoje konto w banku za każdym razem musze wpisywac pesel,nazwisko rodowe matki,nadawać hasło ,czy też tak macie i czy to zawsze już tak będzie ? Dodam,że korzystam tez z aplikacji mobilnej w telefonie.
Anna
23-07-2018 12:28
Nie wymagamy nadania hasła za każdym razem, kiedy się logujesz. Jeżeli już takie hasło ustaliłaś to możesz się zalogować po wejściu na naszą stronę www.ingbank.pl i wybraniu Zaloguj -> Moje ING. Podczas logowania prosimy o podanie loginu i 5 wybranych znaków z Twojego hasła.
03-03-2019 14:14
03-03-2019 21:53
W trakcie rozmowy nie prosimy Cię o hasło do bankowości internetowej. Możemy potwierdzić Twoje dane przez kod autoryzacyjny lub pytania związane z Twoimi danymi osobowymi i produktami bankowymi. Jeżeli problem dotyczy komunikatu o błędnym PINIe, loginie lub haśle, to możemy również poprosić Cię o nadanie nowego hasła do Mojego ING (możesz to zrobić sam przez naszą stronę).
Witam,
szukałem w wielu miejscach informacji na temat dodania trybu ciemnego w aplikacji mobilnej, jedyne co udało mi się znaleźć, to informacja, że prace trwają.
Czy jest może na chwilę obecną jakiś
... 11-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
3 | |
3 | |
3 | |
3 |