Odpowiedz

Dostęp do banku z komputera,uwierzytelnianie

witam wszystkich

od paru dni, gdy chcę sie zalogowac z komputera ,na swoje konto w banku za każdym razem musze wpisywac pesel,nazwisko rodowe matki,nadawać hasło ,czy też tak macie i czy to zawsze już tak będzie ? Dodam,że korzystam tez z aplikacji mobilnej w telefonie.

 

 

Anna

Odpowiedz
0 Lajków
ankakacz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
03-12-2015
Wiadomość 1 z 4 (8 071 wyświetleń)

Re: Dostęp do banku z komputera,uwierzytelnianie

Nie wymagamy nadania hasła za każdym razem, kiedy się logujesz. Jeżeli już takie hasło ustaliłaś to możesz się zalogować po wejściu na naszą stronę www.ingbank.pl i wybraniu Zaloguj -> Moje ING. Podczas logowania prosimy o podanie loginu i 5 wybranych znaków z Twojego hasła.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
796
173
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (8 070 wyświetleń)

Re.: Dostęp do banku z komputera,uwierzytelnianie

witam mam pytanko czy zgłaszając problemy z aplikacją na telefonie konsultant może poprosić o hasło w celu weryfikacji problemu?
Odpowiedz
0 Lajków
Mirekp
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
07-02-2019
Wiadomość 3 z 4 (7 013 wyświetleń)

Re: Re.: Dostęp do banku z komputera,uwierzytelnianie

W trakcie rozmowy nie prosimy Cię o hasło do bankowości internetowej. Możemy potwierdzić Twoje dane przez kod autoryzacyjny lub pytania związane z Twoimi danymi osobowymi i produktami bankowymi. Jeżeli problem dotyczy komunikatu o błędnym PINIe, loginie lub haśle, to możemy również poprosić Cię o nadanie nowego hasła do Mojego ING (możesz to zrobić sam przez naszą stronę).



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MonikaC
Moderator
Moderator icon
653
122
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (6 990 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
[Aplikacja] Tryb ciemny

Witam, 

szukałem w wielu miejscach informacji na temat dodania trybu ciemnego w aplikacji mobilnej, jedyne co udało mi się znaleźć, to informacja, że prace trwają.

 

Czy jest może na chwilę obecną jakiś

...

11-03-2025
Re.: Składanie wniosków - wygaszanie oraz blokowanie ekranu

Dziękujemy za sugestię. Przekazałam Twój głos do odpowiedniej jednostki.

11-03-2025
Re.: Konto osobiste walutowe EUR - jak wykonać ekspresowy przelew na Niemieckie konto

Taki przelew trzeba zrobić z konta głównego w walucie w złotych czy też można z konta walutowego EUR? I taki przelew kiedy dojdzie do odbiorcy? Tego samego dnia czy następnego?

11-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy