Odpowiedz

Re: Re.: Doładowanie telefonu- polecenie zapłaty

Przekazałem Twoją sugestię do zespołu, który zajmuje się rozwojem bankowości internetowej. 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
143
04-09-2015
Wiadomość 21 z 32 (10 816 wyświetleń)

Re: Re.: Doładowanie telefonu- polecenie zapłaty

Czy z przekazywania informacji coś wynika? Czy jakaś odpowiedź zwrotna nadchodzi? Funkcjonalności jak nie było, tak nie ma. 

Odpowiedz
0 Lajków
aaaby
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
16-02-2019
Wiadomość 22 z 32 (10 157 wyświetleń)

Re: Re.: Doładowanie telefonu- polecenie zapłaty

W najbliższym czasie nie planujemy wprowadzenia tej funkcjonalności w naszym banku, ale nie wykluczamy tego w przyszłości. Bierzemy pod uwagę każdą sugestię przesłaną przez naszych klientów, ale nie każda z nich może być zrealizowana. Jeżeli coś się w tym temacie zmieni to damy znać.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 23 z 32 (10 139 wyświetleń)

Re: Re.: Doładowanie telefonu- polecenie zapłaty

Czekam z niecierpliwością na ponowne uruchomienie opcji cyklicznego doładowania ...

Odpowiedz
0 Lajków
tomspec
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
07-08-2019
Wiadomość 24 z 32 (9 387 wyświetleń)

Re: Re.: Doładowanie telefonu- polecenie zapłaty

Ja również. Jak można w ogóle było usunąć taką opcję, to naprawdę bardzo uciążliwe. Patrząc w ogóle na odpowiedzi zaczynam żałować, że zmieniłam bank na ING...
Odpowiedz
0 Lajków
Kanarek
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
01-09-2019
Wiadomość 25 z 32 (9 138 wyświetleń)

Re: Re.: Doładowanie telefonu- polecenie zapłaty

Na ten moment nie mamy żadnej informacji o przywróceniu tej usługi. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 26 z 32 (9 106 wyświetleń)

Re: Re.: Doładowanie telefonu- polecenie zapłaty

Czy od zeszłego roku zmieniło się coś w kwesti podejścia do tej funkcjonalności?
Jakie przeszkody stoją na implementacji regularnego doładowania telefonu?

Odpowiedz
0 Lajków
Buszu
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
23-09-2020
Wiadomość 27 z 32 (7 162 wyświetleń)

Re: Re.: Doładowanie telefonu- polecenie zapłaty

W najbliższym czasie nie planujemy udostępnienia takiej funkcji. Możliwe, że pojawi się w przyszłości. Jeżeli coś się zmieni, to damy o tym znać naszym klientom. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 28 z 32 (7 145 wyświetleń)

Re: Re.: Doładowanie telefonu- polecenie zapłaty

Dzień dobry, czy w tej sprawie coś się ruszyło? Jestem klientem ING od wielu lat i nie rozumiem jak może nie być tak podstawowej funkcjonalności w systemie online tego banku. Zwłaszcza, że kiedyś taka opcja istniała.

Odpowiedz
0 Lajków
Michal_91
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
29-11-2021
Wiadomość 29 z 32 (4 903 wyświetleń)

Re: Re.: Doładowanie telefonu- polecenie zapłaty

Dzień dobry Emotikon: Szczęśliwy
rozumiem, że ta funkcja jest dla Ciebie istotna. Obecnie jednak nie planujemy zmiany w tym temacie. Przekazałam jednak Twoją sugestię do odpowiedniego zespołu. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Moderator
Moderator icon
425
93
12-04-2017
Wiadomość 30 z 32 (4 863 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy