08-11-2018 18:53
Przekazałem Twoją sugestię do zespołu, który zajmuje się rozwojem bankowości internetowej.
16-02-2019 19:57
Czy z przekazywania informacji coś wynika? Czy jakaś odpowiedź zwrotna nadchodzi? Funkcjonalności jak nie było, tak nie ma.
17-02-2019 20:49
W najbliższym czasie nie planujemy wprowadzenia tej funkcjonalności w naszym banku, ale nie wykluczamy tego w przyszłości. Bierzemy pod uwagę każdą sugestię przesłaną przez naszych klientów, ale nie każda z nich może być zrealizowana. Jeżeli coś się w tym temacie zmieni to damy znać.
07-08-2019 19:03
Czekam z niecierpliwością na ponowne uruchomienie opcji cyklicznego doładowania ...
01-09-2019 17:37
02-09-2019 18:49
Na ten moment nie mamy żadnej informacji o przywróceniu tej usługi.
23-09-2020 11:23
Czy od zeszłego roku zmieniło się coś w kwesti podejścia do tej funkcjonalności?
Jakie przeszkody stoją na implementacji regularnego doładowania telefonu?
24-09-2020 11:35
W najbliższym czasie nie planujemy udostępnienia takiej funkcji. Możliwe, że pojawi się w przyszłości. Jeżeli coś się zmieni, to damy o tym znać naszym klientom.
29-11-2021 14:06
Dzień dobry, czy w tej sprawie coś się ruszyło? Jestem klientem ING od wielu lat i nie rozumiem jak może nie być tak podstawowej funkcjonalności w systemie online tego banku. Zwłaszcza, że kiedyś taka opcja istniała.
01-12-2021 14:36
Dzień dobry
rozumiem, że ta funkcja jest dla Ciebie istotna. Obecnie jednak nie planujemy zmiany w tym temacie. Przekazałam jednak Twoją sugestię do odpowiedniego zespołu.
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |