16-01-2018 09:37
Czy występują jakieś problemy z serwerami banku ing?
Co chwilę występują problemy z korzystaniem z konta maklerskiego. Po zalogowaniu się do MojeING i próbie przejścia do konta maklerskiego zostaje wylogowany. Sytuacja powtarza się codziennie. Czasami nie można się zalogować godzinę albo dłużej !
Czy zamierzacie to naprawić ?
16-01-2018 12:32
Jaca86, nie odnotowaliśmy w ostatnim czasie utrudnień w dostępie do konta maklerskiego. Jeśli występują u Ciebie trudności, spróbuj wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki, z której korzystasz. Do obsługi modułu Makler zalecamy przegladarkę Google Chrome.
W przypadu pytań zachęcamy do kontaktu z infolinią Biura Maklerskiego: (32) 357 00 32. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00.
21-05-2019 18:28
dzisiaj ponownie ?
21-05-2019 18:33
Czy mógłbyś napisać, co dokładnie się u Ciebie dzieje?
Dobry wieczór,
Po godzinnej frustracji spowodowanej nieudanymi próbami odblokowania dostępu do konta mam nadzieję, że ktoś mi tu pomoże.
Postępuję zgodnie z instrukcją, zmieniam hasło, zapisuje też
... 18-12-2024Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będ
... 18-12-2024Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.
18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |