27-05-2019 22:21
28-05-2019 14:24 | Edytowano: 28-05-2019 14:29
28-05-2019 16:18
Magda83, nie możemy tutaj jednoznacznie potwierdzić prawidłowości potwierdzenia przelewu. Zachęcam do sprawdzenia we właściwościach pliku czy nie był on dodatkowo modyfikowany.
Dodatkowo, takie potwierdzenie (całość dokumentu) możesz przesłać nam w Moim ING (zakładka wiadomości) - przekażemy sprawę do analizy.
Dobry wieczór,
Po godzinnej frustracji spowodowanej nieudanymi próbami odblokowania dostępu do konta mam nadzieję, że ktoś mi tu pomoże.
Postępuję zgodnie z instrukcją, zmieniam hasło, zapisuje też
... 18-12-2024Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będ
... 18-12-2024Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.
18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |