Odpowiedz

Pomoc

Proszę o pomoc co mam zrobić na telefonie mam aplikacje i login znam na pamięć a hasło wbiłam i zapomniałam zapisać i nie mogę odblokować gdzie muszę się z tym udać zadzwonić
Odpowiedz
0 Lajków
DORDRO7016
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
29-05-2019
Wiadomość 1 z 2 (4 793 wyświetleń)

Re: Pomoc

Podczas logowania do aplikacji używasz ustalonego kodu PIN. Jeżeli go nie pamiętasz, wybierz opcje Nie pamiętam kodu PIN. Będzie tam krótki formularz, gdzie wpiszesz swoje dane. Będziesz poproszona o podanie hasła do bankowości. Jeżeli nie pamiętasz hasła do bankowości, to spróbuj kilka razy się zalogować na stronie internetowej. Po nieudanych próbach dojdzie do blokady bankowości. Następnie wybierz jeszcze raz opcje Zaloguj. Nie wpisuj loginu, tylko wybierz Problemy z logowaniem. Następnie w środkowej części ekranu wybierz Nadaj nowe hasło. Po uzupełnieniu formularza wyślemy kod sms do zmiany hasła.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
343
66
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (4 787 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Przelewy na telefon. Blik

Mam problem z przelewami blik na telefon. Loguję się do aplikacji ING, wchodzę na Blika, wybieram przelew na telefon i w tym momencie aplikacja sie zamyka. (A dokładniej mówiąc to przy ładowaniu listy...

03-02-2025
Re.: Sprzedaż mieszkania a zaległość

Prosimy, skontaktuj się z naszymi specjalistami hipotecznymi na czacie w aplikacji lub w telefonicznie pod numerem 32 357 00 57.

03-02-2025
Re.: List mazalny i wniosek do sądu - uruchomienie II transzy kredytu.

Jeśli taka sytuacja będzie miała miejsce, że ten czas wypłaty II transzy będzie się zbliżać skontaktuj się z naszymi specjalistami hipotecznymi, na czacie w aplikacji lub w telefonicznie Sprawdzą dokł

...

03-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy