- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Pomoc
29-05-2019 12:40
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
29-05-2019 12:56
Re: Pomoc
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Podczas logowania do aplikacji używasz ustalonego kodu PIN. Jeżeli go nie pamiętasz, wybierz opcje Nie pamiętam kodu PIN. Będzie tam krótki formularz, gdzie wpiszesz swoje dane. Będziesz poproszona o podanie hasła do bankowości. Jeżeli nie pamiętasz hasła do bankowości, to spróbuj kilka razy się zalogować na stronie internetowej. Po nieudanych próbach dojdzie do blokady bankowości. Następnie wybierz jeszcze raz opcje Zaloguj. Nie wpisuj loginu, tylko wybierz Problemy z logowaniem. Następnie w środkowej części ekranu wybierz Nadaj nowe hasło. Po uzupełnieniu formularza wyślemy kod sms do zmiany hasła.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość