Odpowiedz
Proszę o pomoc co mam zrobić na telefonie mam aplikacje i login znam na pamięć a hasło wbiłam i zapomniałam zapisać i nie mogę odblokować gdzie muszę się z tym udać zadzwonić
Odpowiedz
0 Lajków
DORDRO7016
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
29-05-2019
Wiadomość 1 z 2 (3 908 wyświetleń)

Re: Pomoc

Podczas logowania do aplikacji używasz ustalonego kodu PIN. Jeżeli go nie pamiętasz, wybierz opcje Nie pamiętam kodu PIN. Będzie tam krótki formularz, gdzie wpiszesz swoje dane. Będziesz poproszona o podanie hasła do bankowości. Jeżeli nie pamiętasz hasła do bankowości, to spróbuj kilka razy się zalogować na stronie internetowej. Po nieudanych próbach dojdzie do blokady bankowości. Następnie wybierz jeszcze raz opcje Zaloguj. Nie wpisuj loginu, tylko wybierz Problemy z logowaniem. Następnie w środkowej części ekranu wybierz Nadaj nowe hasło. Po uzupełnieniu formularza wyślemy kod sms do zmiany hasła.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
316
61
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 902 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy