29-05-2019 12:40
29-05-2019 12:56
Podczas logowania do aplikacji używasz ustalonego kodu PIN. Jeżeli go nie pamiętasz, wybierz opcje Nie pamiętam kodu PIN. Będzie tam krótki formularz, gdzie wpiszesz swoje dane. Będziesz poproszona o podanie hasła do bankowości. Jeżeli nie pamiętasz hasła do bankowości, to spróbuj kilka razy się zalogować na stronie internetowej. Po nieudanych próbach dojdzie do blokady bankowości. Następnie wybierz jeszcze raz opcje Zaloguj. Nie wpisuj loginu, tylko wybierz Problemy z logowaniem. Następnie w środkowej części ekranu wybierz Nadaj nowe hasło. Po uzupełnieniu formularza wyślemy kod sms do zmiany hasła.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |