16-01-2018 09:37
Czy występują jakieś problemy z serwerami banku ing?
Co chwilę występują problemy z korzystaniem z konta maklerskiego. Po zalogowaniu się do MojeING i próbie przejścia do konta maklerskiego zostaje wylogowany. Sytuacja powtarza się codziennie. Czasami nie można się zalogować godzinę albo dłużej !
Czy zamierzacie to naprawić ?
16-01-2018 12:32
Jaca86, nie odnotowaliśmy w ostatnim czasie utrudnień w dostępie do konta maklerskiego. Jeśli występują u Ciebie trudności, spróbuj wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki, z której korzystasz. Do obsługi modułu Makler zalecamy przegladarkę Google Chrome.
W przypadu pytań zachęcamy do kontaktu z infolinią Biura Maklerskiego: (32) 357 00 32. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00.
21-05-2019 18:28
dzisiaj ponownie ?
21-05-2019 18:33
Czy mógłbyś napisać, co dokładnie się u Ciebie dzieje?
biorą 2 ostatnie lata + kwartał bieżącego.
Martyna, you are useless.
29-03-2024A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
14 | |
12 | |
6 | |
5 |