Odpowiedz

Bug - div w headerze źle się wyświetla w Firefox

W załączniku przesyłam zrzut, gdzie widać różnice między Chrome a Firefox.
Górna belka w Firefox nie istnieje, wystaje tylko końcówka div'a i jego shadow.

 

Zresztą footer też ma buga, też pokazuje to w załączniku

devnull
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
28
11
12-05-2021
Wiadomość 1 z 5 (6 116 wyświetleń)

Re: Bug - div w headerze źle się wyświetla w Firefox

Dziękujemy za zgłoszenie, przekazaliśmy je do odpowiedniego zespołu. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianM
Moderator
Moderator icon
99
16
03-03-2023
Wiadomość 2 z 5 (6 074 wyświetleń)

Re: Bug - div w headerze źle się wyświetla w Firefox


@SebastianM:

Dziękujemy za zgłoszenie, przekazaliśmy je do odpowiedniego zespołu. 


Fajnie, tylko już minęły dwa miesiące i nic się nie zmieniło. Niby to tylko błąd widoku, ale jednak od usług bankowych oczekiwałbym szybszego łatania bugów, nawet takich

Odpowiedz
0 Lajków
devnull
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
28
11
12-05-2021
Wiadomość 3 z 5 (5 486 wyświetleń)

Re: Bug - div w headerze źle się wyświetla w Firefox

Przekazaliśmy tę sprawę do analizy i zostanie zaplanowana poprawka. Nie mamy jeszcze konkretnego terminu. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianM
Moderator
Moderator icon
99
16
03-03-2023
Wiadomość 4 z 5 (5 245 wyświetleń)

Re.: Bug - div w headerze źle się wyświetla w Firefox

Fixed
Odpowiedz
0 Lajków
devnull
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
28
11
12-05-2021
Wiadomość 5 z 5 (4 403 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Decyzja w procesie NWH

Cześć, mój doradca również złożył mój wniosek przez NWH. Czy długo ostatecznie czekałaś na decyzję ostateczną?. Mój kompletny wniosek złożyliśmy 22.07 i zastanawiam się ile czasu od tego może być pode...

26-07-2024
Re.: Problem z płatnościami zbliżeniowymi

Proszę w pierwszej kolejności w bankowości internetowej w szczegółach karty wyłączyć zbliżeniowość na karcie. Następnie, proszę dokonać płatności z kodem PIN i na nowo uruchomić płatności zbliżeniowe ...

26-07-2024
Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Napisz proszę do nas ponownie na czacie. Sprawdzimy wówczas dla Ciebie informacje. Tu nie jesteśmy w stanie pomóc.

26-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy