Odpowiedz

Brak sms-ów z kodami.

Witam.
Od pewnego czasu próbuję aktywować apkę Mój Ing Mobile i nie dochodzą do mnie sms-y z kodem. Teraz juz wiem, że nawet nie dochodzą kody autoryzacyjne dla przelewów! U operatora telefonu sprawdzone, ok, w banku niby sms-y zostały wyslane ale ja ich nie dostałem. Od 14 września jestem ubezwłasnowolniony przez bank. Oddział banku zlecił służbom technicznym sprawdzić to i od 2 tygodni nic. Pisanie na czacie, wiadomosci z bankowości internetowej - bez odzewu! Chyba pożegnam się z bankiem po wielu latach. Pomocy.
Arek.
Odpowiedz
0 Lajków
tique
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
10-10-2019
Wiadomość 1 z 5 (10 338 wyświetleń)

Re.: Brak sms-ów z kodami.

Rozumiem, że brak dostępu do konta przez internet wpływa na Twoją opinię Emotikon: Smutny

Sprawdzałeś w sekcji: Dane i ustawienia/Bezpieczeństwo czy numer do otrzymywania tych kodów jest aktualny?

Przesyłam Ci parę wskazówek. Proszę, abyś:

  • usunął wiadomości ze skrzynki odbiorczej telefonu,
  • zrestartował telefon,
  • sprawdził, czy masz w nim dobry zasięg.

Możesz także spróbować- jeżeli masz taką możliwość- przełożyć kartę SIM do innego telefonu.
Sprawdź na nim, czy również wiadomości sms nie dochodzą.

Wspomniałeś, że kontaktowałeś się z nami na różne sposoby.

Zgłosiłeś reklamację w tej sprawie?
Jeżeli tak czy mógłbyś przesłać mi jej numer? 

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 5 (10 333 wyświetleń)

Re.: Brak sms-ów z kodami.

Zlecenie do dzialu technicznego poszło z oddziału banku w Lędzinach przez  Pana Dawida K. a jego numer INC 1977011. Było to około 2 tygodnie temu. 

Odpowiedz
0 Lajków
tique
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
10-10-2019
Wiadomość 3 z 5 (10 277 wyświetleń)

Re: Re.: Brak sms-ów z kodami.

[ Edytowane ]

Przepraszam, że musiałeś tak długo czekać na wyjaśnienie tej sprawy. Rozwiązaliśmy Twoje zgłoszenie. Specjalista z oddziału, skontaktuje się dzisiaj z Tobą i przekaże szczegóły. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 4 z 5 (10 270 wyświetleń)

Re: Re.: Brak sms-ów z kodami.

Dziękuję za pomoc oraz współpracę z Panem Dawidem z oddziału w Lędzinach. Teraz już działa wszystko łącznie z blikiem.

Odpowiedz
0 Lajków
tique
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
10-10-2019
Wiadomość 5 z 5 (10 243 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Mozliwość weryfikacji płatności kartą za pomocą SMSa zamiast aplikacji mobilnej

@Alison Możesz zmienić metodę autoryzacji płatności na SMS. Na ekranie ze szczegółami transakcji, wybierz opcję potwierdzenia kodem SMS. Zobaczysz stronę logowania do bankowości internetowej Moje ING...

04-11-2024
Re: Re.: Kredyt na oprocentowanie stałe a wakacje kredytowe

U mnie też wydłużyli,przed chwilą zobaczyłem  w aplikacjiEmotikon: Szczęśliwy

04-11-2024
Re.: Hasło maskowane / partial password

Nie, nie mam na myśli Keepassa. Korzystam z MacOS, ten ma wbudowany menadżer haseł Keychain/Passwords.
Przeczytałem twoją odpowiedź i szczerze mówiąc, przez to że zahaczyłeś o tak wiele wątków niezwiąz

...

04-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy