10-10-2019 21:44
10-10-2019 22:03
Rozumiem, że brak dostępu do konta przez internet wpływa na Twoją opinię ![]()
Sprawdzałeś w sekcji: Dane i ustawienia/Bezpieczeństwo czy numer do otrzymywania tych kodów jest aktualny?
Przesyłam Ci parę wskazówek. Proszę, abyś:
Możesz także spróbować- jeżeli masz taką możliwość- przełożyć kartę SIM do innego telefonu.
Sprawdź na nim, czy również wiadomości sms nie dochodzą.
Wspomniałeś, że kontaktowałeś się z nami na różne sposoby.
Zgłosiłeś reklamację w tej sprawie?
Jeżeli tak czy mógłbyś przesłać mi jej numer?
11-10-2019 08:56
Zlecenie do dzialu technicznego poszło z oddziału banku w Lędzinach przez Pana Dawida K. a jego numer INC 1977011. Było to około 2 tygodnie temu.
11-10-2019 09:33 | Edytowano: 11-10-2019 09:34
Przepraszam, że musiałeś tak długo czekać na wyjaśnienie tej sprawy. Rozwiązaliśmy Twoje zgłoszenie. Specjalista z oddziału, skontaktuje się dzisiaj z Tobą i przekaże szczegóły.
11-10-2019 12:26
Dziękuję za pomoc oraz współpracę z Panem Dawidem z oddziału w Lędzinach. Teraz już działa wszystko łącznie z blikiem.
Witam,
zmieniłem starego MacBooka Pro z 2015 r. na nowego MacBooka Air 15 i mam problem z ponownym dodaniem kart firmowych do Apple Pay. Po zmianie komputera na nowy, co wiązało się w moim przypadku z
... 17-11-2025Skontaktuj się z nami specjalistami hipotecznymi po zalogowaniu do Mojego ING lub pod numerem 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00. Sprawdzimy to dla Ciebie.
17-11-2025Przekazałem prośbę o przyspieszenie do odpowiedniego działu.
17-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 5 | |
| 4 |