Odpowiedz

Brak sms-ów z kodami.

Witam.
Od pewnego czasu próbuję aktywować apkę Mój Ing Mobile i nie dochodzą do mnie sms-y z kodem. Teraz juz wiem, że nawet nie dochodzą kody autoryzacyjne dla przelewów! U operatora telefonu sprawdzone, ok, w banku niby sms-y zostały wyslane ale ja ich nie dostałem. Od 14 września jestem ubezwłasnowolniony przez bank. Oddział banku zlecił służbom technicznym sprawdzić to i od 2 tygodni nic. Pisanie na czacie, wiadomosci z bankowości internetowej - bez odzewu! Chyba pożegnam się z bankiem po wielu latach. Pomocy.
Arek.
Odpowiedz
0 Lajków
tique
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
10-10-2019
Wiadomość 1 z 5 (9 471 wyświetleń)

Re.: Brak sms-ów z kodami.

Rozumiem, że brak dostępu do konta przez internet wpływa na Twoją opinię Emotikon: Smutny

Sprawdzałeś w sekcji: Dane i ustawienia/Bezpieczeństwo czy numer do otrzymywania tych kodów jest aktualny?

Przesyłam Ci parę wskazówek. Proszę, abyś:

  • usunął wiadomości ze skrzynki odbiorczej telefonu,
  • zrestartował telefon,
  • sprawdził, czy masz w nim dobry zasięg.

Możesz także spróbować- jeżeli masz taką możliwość- przełożyć kartę SIM do innego telefonu.
Sprawdź na nim, czy również wiadomości sms nie dochodzą.

Wspomniałeś, że kontaktowałeś się z nami na różne sposoby.

Zgłosiłeś reklamację w tej sprawie?
Jeżeli tak czy mógłbyś przesłać mi jej numer? 

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 5 (9 466 wyświetleń)

Re.: Brak sms-ów z kodami.

Zlecenie do dzialu technicznego poszło z oddziału banku w Lędzinach przez  Pana Dawida K. a jego numer INC 1977011. Było to około 2 tygodnie temu. 

Odpowiedz
0 Lajków
tique
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
10-10-2019
Wiadomość 3 z 5 (9 410 wyświetleń)

Re: Re.: Brak sms-ów z kodami.

[ Edytowane ]

Przepraszam, że musiałeś tak długo czekać na wyjaśnienie tej sprawy. Rozwiązaliśmy Twoje zgłoszenie. Specjalista z oddziału, skontaktuje się dzisiaj z Tobą i przekaże szczegóły. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 4 z 5 (9 403 wyświetleń)

Re: Re.: Brak sms-ów z kodami.

Dziękuję za pomoc oraz współpracę z Panem Dawidem z oddziału w Lędzinach. Teraz już działa wszystko łącznie z blikiem.

Odpowiedz
0 Lajków
tique
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
10-10-2019
Wiadomość 5 z 5 (9 376 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy