10-10-2019 21:44
10-10-2019 22:03
Rozumiem, że brak dostępu do konta przez internet wpływa na Twoją opinię
Sprawdzałeś w sekcji: Dane i ustawienia/Bezpieczeństwo czy numer do otrzymywania tych kodów jest aktualny?
Przesyłam Ci parę wskazówek. Proszę, abyś:
Możesz także spróbować- jeżeli masz taką możliwość- przełożyć kartę SIM do innego telefonu.
Sprawdź na nim, czy również wiadomości sms nie dochodzą.
Wspomniałeś, że kontaktowałeś się z nami na różne sposoby.
Zgłosiłeś reklamację w tej sprawie?
Jeżeli tak czy mógłbyś przesłać mi jej numer?
11-10-2019 08:56
Zlecenie do dzialu technicznego poszło z oddziału banku w Lędzinach przez Pana Dawida K. a jego numer INC 1977011. Było to około 2 tygodnie temu.
11-10-2019 09:33 | Edytowano: 11-10-2019 09:34
Przepraszam, że musiałeś tak długo czekać na wyjaśnienie tej sprawy. Rozwiązaliśmy Twoje zgłoszenie. Specjalista z oddziału, skontaktuje się dzisiaj z Tobą i przekaże szczegóły.
11-10-2019 12:26
Dziękuję za pomoc oraz współpracę z Panem Dawidem z oddziału w Lędzinach. Teraz już działa wszystko łącznie z blikiem.
Trochę rozjaśniłeś kwestie tej blokady.. czego nie udało się niestety na czacie i w placówce.. Przy okazji.. W Placówce również nie udało się mi uzyskać odpowiedzi na tą sprawę.. a konkretniej kwesti
... 02-01-2025Przykro nam z powodu Twojej opinii. W szczegółach promocji podajemy maksymalną kwotę do jakiej obowiązuje oprocentowanie podwyższone po spełnieniu warunków promocji. Na stronie oferty w Moim ING przed
... 02-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
7 | |
5 | |
3 | |
3 |