Bankowość internetowa

Odpowiedz

Brak mozliwości wykonania płatności elektronicznej.

Jakis czas temu zmieniłam numer kontaktowy. Od tamtej pory gdy chcę zrealizować jakikolwiek pezelew jest to niemożliwe. Nie dostaję smsów z kodem potwierdzającym. To samo tyczy się smsów informujących o wpłynięciu środków na konto. Numer zmieniałam poprzez aplikację. Pomyslalam że może coś źle wprowadziłam więc poszłam do punktu ING i tam numer został ponownie wprowadzony i zatwierdzony. Niestety bez zmian... Co powinnam zrobić w tym przypadku?

Odpowiedz
0 Lajków
marta8136
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
28-01-2017
Wiadomość 1 z 2 (3 608 wyświetleń)

Re.: Brak mozliwości wykonania płatności elektronicznej.

Numer musisz zmienić w systemie dla trzech opcji:
1. Do kodów autoryzacyjnych
2. Do kontaktu
3. Do serwisu SMS.

Zadzwoń do nas 32 357 00 69, sprawdzimy czy numer został zmieniony , dla każdej z tych opcji.

...
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
KamilaC
Były moderator
Były moderator icon
177
70
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 540 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Podejmujemy decyzje - ile trwa?

U mnie to trwało 8 dni

26-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

26.04.23 - JEST DECYZJA!
Po dokładnie 49 dniach od złożenia wniosku udało się doczekać. Zostało jeszcze podpisanie umowy.
Trzymam kciuki za resztę

26-04-2024
Re: Wakacje kredytowe a ubezpieczenie kredytu

Ustawa nie jest jeszcze podpisana. Na tę chwilę nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na Twoje pytanie. Również czekamy na informacje w tej sprawie.

26-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy