28-01-2017 20:00
Jakis czas temu zmieniłam numer kontaktowy. Od tamtej pory gdy chcę zrealizować jakikolwiek pezelew jest to niemożliwe. Nie dostaję smsów z kodem potwierdzającym. To samo tyczy się smsów informujących o wpłynięciu środków na konto. Numer zmieniałam poprzez aplikację. Pomyslalam że może coś źle wprowadziłam więc poszłam do punktu ING i tam numer został ponownie wprowadzony i zatwierdzony. Niestety bez zmian... Co powinnam zrobić w tym przypadku?
29-01-2017 19:33
Numer musisz zmienić w systemie dla trzech opcji:
1. Do kodów autoryzacyjnych
2. Do kontaktu
3. Do serwisu SMS.
Zadzwoń do nas 32 357 00 69, sprawdzimy czy numer został zmieniony , dla każdej z tych opcji.
Przekazałam Twoją prośbę do jednostki, która zajmuje się zgłoszeniem.
27-12-2025Nie wiem z jakiego systemu operacyjnego korzystasz. W przypadku Androida, na kłopot z wyświetleniem strony logowania, może pomóc wstrzymanie aplikacji w ustawieniach telefonu. A następnie ponowne jej
... 26-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |