Bankowość internetowa

Odpowiedz

Brak mozliwości wykonania płatności elektronicznej.

Jakis czas temu zmieniłam numer kontaktowy. Od tamtej pory gdy chcę zrealizować jakikolwiek pezelew jest to niemożliwe. Nie dostaję smsów z kodem potwierdzającym. To samo tyczy się smsów informujących o wpłynięciu środków na konto. Numer zmieniałam poprzez aplikację. Pomyslalam że może coś źle wprowadziłam więc poszłam do punktu ING i tam numer został ponownie wprowadzony i zatwierdzony. Niestety bez zmian... Co powinnam zrobić w tym przypadku?

Odpowiedz
0 Lajków
marta8136
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
28-01-2017
Wiadomość 1 z 2 (3 602 wyświetleń)

Re.: Brak mozliwości wykonania płatności elektronicznej.

Numer musisz zmienić w systemie dla trzech opcji:
1. Do kodów autoryzacyjnych
2. Do kontaktu
3. Do serwisu SMS.

Zadzwoń do nas 32 357 00 69, sprawdzimy czy numer został zmieniony , dla każdej z tych opcji.

...
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
KamilaC
Były moderator
Były moderator icon
177
70
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 534 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

U mnie zmiana nastąpiła 15 lub 16.04, jeszcze miałam info od doradcy, że nie potrzeba dodatkowych dokumentów bo jest komplet. Niestety w dniu, w którym według tabeli miałam dostać decyzję, przyszła in...

25-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Widzę, że w procesie standardowym, dzisiaj są wydawane decyzje ostateczne dla 18.04. Wydaje mi się, że u nas zmiana nastąpiła albo 19 albo 22, więc liczę na to, że lada moment będzie po sprawie. Nasz ...

25-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Ja kupuje z rynku wtórnego, mam umowę przedwstępną i rezerwacyjną do jutra. Wniosek o kredyt tylko złożony w ING bo doradca mówił „co złego może sie wydarzyć”, płakać się chce.

25-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy