18-10-2017 03:07
Kolejny problem ze zmianą kategorii.
Najczęściej zmieniam "gotówkę", bo w swoich analizach raczej interesuje mnie na co wydaje pieniądze bez względu czy jest to transakcja gotówkowa czy bezgotówkowa.
Tymczasem pojawia się problem jak w opisanym przykładzie w załączeniu.
Wybieram gotówkę, zmieniam kategorię na przykład na wydatki podstawowe i robię zapis. Na koniec komunikat i stan wraca do początkowego.
Problem zgłoszony przez Moje ING.
18-10-2017 09:08
U mnie jest dokładnie tak samo, chociaż wcześniej działało poprawnie.
Po wybraniu własnej kategorii dla wypłaty gotówki, kategoria zmienia się na moment i po przeładowaniu okna wraca do stanu poprzedniego.łas
Proszę poprawić.
18-10-2017 10:39
Dziękujemy, że to zgłosiliście. Rzeczywiście występują problemy przy niektórych zmianach kategorii. Prosimy, wyślij nam wiadomość z Mojego ING.
18-10-2017 10:47
Moje zgłoszenie już poszło zanim wprowadziłem wpis tutaj.
Rozwiązał się problem z wyświetlaniem wykresów, ale pojawił się ten opisany.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |