Bankowość internetowa

Odpowiedz

Re.: Brak możliwości stałej zmiany kategorii dla niektórych transakcji

Kolejny problem ze zmianą kategorii. 

Najczęściej zmieniam "gotówkę", bo w swoich analizach raczej interesuje mnie na co wydaje pieniądze bez względu czy jest to transakcja gotówkowa czy bezgotówkowa.

Tymczasem pojawia się problem jak w opisanym przykładzie w załączeniu.

Wybieram gotówkę, zmieniam kategorię na przykład na wydatki podstawowe i robię zapis. Na koniec komunikat i stan wraca do początkowego.

Problem zgłoszony przez Moje ING.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 11 z 14 (7 843 wyświetleń)

Re.: Brak możliwości stałej zmiany kategorii dla niektórych transakcji

U mnie jest dokładnie tak samo, chociaż wcześniej działało poprawnie.

Po wybraniu własnej kategorii dla wypłaty gotówki, kategoria zmienia się na moment i po przeładowaniu okna wraca do stanu poprzedniego.łas

 

Proszę poprawić. 

Odpowiedz
0 Lajków
jaku4352
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
18-08-2017
Wiadomość 12 z 14 (7 816 wyświetleń)

Re: Re.: Brak możliwości stałej zmiany kategorii dla niektórych transakcji

Dziękujemy, że to zgłosiliście. Rzeczywiście występują problemy przy niektórych zmianach kategorii. Prosimy, wyślij nam wiadomość z Mojego ING.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
533
119
12-04-2017
Wiadomość 13 z 14 (7 798 wyświetleń)

Re: Re.: Brak możliwości stałej zmiany kategorii dla niektórych transakcji

Moje zgłoszenie już poszło zanim wprowadziłem wpis tutaj.

Rozwiązał się problem z wyświetlaniem wykresów, ale pojawił się ten opisany.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 14 z 14 (7 794 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Trzymam kciuki za pozytywną i szybką decyzję dla Ciebie 🙂

28-03-2024
Re.: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Gratuluję i bardzo dziękuje za informację Emotikon: Szczęśliwy

28-03-2024
Re: Kupno biletów przez CarPlay - czy to żart

Niestety całe ING, tam gdzie nie trzeba to wielce dbają bezpieczeństwo, tak jak z tym CarPlay wymagającym odblokowania tel, albo jak aktywujesz U2F w aplikacji to każde uruchomienie aplikacji wymaga p

...

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy