18-10-2017 03:07
Kolejny problem ze zmianą kategorii.
Najczęściej zmieniam "gotówkę", bo w swoich analizach raczej interesuje mnie na co wydaje pieniądze bez względu czy jest to transakcja gotówkowa czy bezgotówkowa.
Tymczasem pojawia się problem jak w opisanym przykładzie w załączeniu.
Wybieram gotówkę, zmieniam kategorię na przykład na wydatki podstawowe i robię zapis. Na koniec komunikat i stan wraca do początkowego.
Problem zgłoszony przez Moje ING.
18-10-2017 09:08
U mnie jest dokładnie tak samo, chociaż wcześniej działało poprawnie.
Po wybraniu własnej kategorii dla wypłaty gotówki, kategoria zmienia się na moment i po przeładowaniu okna wraca do stanu poprzedniego.łas
Proszę poprawić.
18-10-2017 10:39
Dziękujemy, że to zgłosiliście. Rzeczywiście występują problemy przy niektórych zmianach kategorii. Prosimy, wyślij nam wiadomość z Mojego ING.
18-10-2017 10:47
Moje zgłoszenie już poszło zanim wprowadziłem wpis tutaj.
Rozwiązał się problem z wyświetlaniem wykresów, ale pojawił się ten opisany.
Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |