Bankowość internetowa

Odpowiedz

Re.: Brak możliwości stałej zmiany kategorii dla niektórych transakcji

Kolejny problem ze zmianą kategorii. 

Najczęściej zmieniam "gotówkę", bo w swoich analizach raczej interesuje mnie na co wydaje pieniądze bez względu czy jest to transakcja gotówkowa czy bezgotówkowa.

Tymczasem pojawia się problem jak w opisanym przykładzie w załączeniu.

Wybieram gotówkę, zmieniam kategorię na przykład na wydatki podstawowe i robię zapis. Na koniec komunikat i stan wraca do początkowego.

Problem zgłoszony przez Moje ING.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 11 z 14 (9 908 wyświetleń)

Re.: Brak możliwości stałej zmiany kategorii dla niektórych transakcji

U mnie jest dokładnie tak samo, chociaż wcześniej działało poprawnie.

Po wybraniu własnej kategorii dla wypłaty gotówki, kategoria zmienia się na moment i po przeładowaniu okna wraca do stanu poprzedniego.łas

 

Proszę poprawić. 

Odpowiedz
0 Lajków
jaku4352
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
18-08-2017
Wiadomość 12 z 14 (9 881 wyświetleń)

Re: Re.: Brak możliwości stałej zmiany kategorii dla niektórych transakcji

Dziękujemy, że to zgłosiliście. Rzeczywiście występują problemy przy niektórych zmianach kategorii. Prosimy, wyślij nam wiadomość z Mojego ING.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
614
129
12-04-2017
Wiadomość 13 z 14 (9 863 wyświetleń)

Re: Re.: Brak możliwości stałej zmiany kategorii dla niektórych transakcji

Moje zgłoszenie już poszło zanim wprowadziłem wpis tutaj.

Rozwiązał się problem z wyświetlaniem wykresów, ale pojawił się ten opisany.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 14 z 14 (9 859 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: OKO dziecka

Witam

 

Też mnie tak oszukali, złożyłem 3 reklamacje, złodzieje. Jak odzyskam pieniądze to zamknę wszystko po 20 latach bycia ich klientem. 

 

Brak jest dostatecznej informacji, że stracisz dostęp do pien

...

18-07-2025
ING to PO PROSTU ZŁODZIEJE

ING to PO PROSTU ZŁODZIEJE Emotikon: Szczęśliwy 

 

Wpłaciłam do jednego z bankomatów kwotę 24 tys. zł. Zostały zakiegowane 20 tys. zł.

Złożyłam reklamację dwukrotnie i za każdym razem została ona odrzucona przez bank. Moje

...

18-07-2025
Kredyt Hipoteczny

Cześć, czy długi okres oczekiwania na decyzje w sprawie udzielenia kredytu hipotecznego to już standard? 18.06 złożyłam wszelkie wymagane dokumenty do wniosku o kredyt hipoteczny (zaświadczenia, opera

...

18-07-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy