18-10-2017 03:07
Kolejny problem ze zmianą kategorii.
Najczęściej zmieniam "gotówkę", bo w swoich analizach raczej interesuje mnie na co wydaje pieniądze bez względu czy jest to transakcja gotówkowa czy bezgotówkowa.
Tymczasem pojawia się problem jak w opisanym przykładzie w załączeniu.
Wybieram gotówkę, zmieniam kategorię na przykład na wydatki podstawowe i robię zapis. Na koniec komunikat i stan wraca do początkowego.
Problem zgłoszony przez Moje ING.
18-10-2017 09:08
U mnie jest dokładnie tak samo, chociaż wcześniej działało poprawnie.
Po wybraniu własnej kategorii dla wypłaty gotówki, kategoria zmienia się na moment i po przeładowaniu okna wraca do stanu poprzedniego.łas
Proszę poprawić.
18-10-2017 10:39
Dziękujemy, że to zgłosiliście. Rzeczywiście występują problemy przy niektórych zmianach kategorii. Prosimy, wyślij nam wiadomość z Mojego ING.
18-10-2017 10:47
Moje zgłoszenie już poszło zanim wprowadziłem wpis tutaj.
Rozwiązał się problem z wyświetlaniem wykresów, ale pojawił się ten opisany.
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
05-12-2025Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc
... 04-12-2025Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest.
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |