18-08-2017 22:14
Witam,
Chciałbym się dowiedzieć dlaczego dla niektórych transakcji nie jest możliwa zmiana kategorii na stałę? Posiadam wiele, wykonanych kartą płatniczą transakcji, które są kategoryzowane jako Rozrywka podczas gdy ja chciałbym, żeby wszystkie przeszłe i przyszłe zakupy były oznaczane jako Wydatki Podstawowe.
Dlaczego pole "Zapamiętaj tę zmianę dla kolejnych transakcji od tego nadawcy" nie jest dostępne?
Pozdrawiam,
Jakub
19-08-2017 09:27
Podłączam się.
Przykladem jest np transakcja z skycash, która kategoryzuje się jako DOM i za każdym razem muszę kategoryzować ją ręcznie, a takich mikro opłat mam ok 100 w miesiącu.
22-08-2017 09:39
Witam,
Kiedy spodziewamy się odpowiedzi na powyższe pytanie?
Pozdrawiam,
Jakub
01-09-2017 09:00
Faktycznie, na tą chwilę transakcje, które są wykonane przy użyciu karty nie mają opcji zapamiętywania kategorii. Wynika to z metody jaka została przyjęta dla reguły prywatnej. Wasze głosy pokazują nam, że warto wrócić do tego tematu i zastanowić się jak rozbudować mechanizm o te płatności. Zajmiemy się tym tematem w najbliższym czasie.
Zapamiętywanie reguły prywatnej działa zawsze w przód (do transakcji przyszłych). Raz zapamiętana transakcja na danego odbiorcę od chwili zapamiętania będzie już kategoryzowana wg kategorii wskazanej przez Ciebie. Co to oznacza w praktyce? Załóżmy, że możesz już zapamiętywać kategorię dla transakcji kartowej. Na stacji benzynowej płacisz kartą za napoje i hot doga, a następnie ustawiasz dla tej transakcji kategorię „Rozrywka i podróże” i zapamiętujesz ją. Efekt? Każda kolejna płatność u tego dostawcy, nawet jeśli tankujesz paliwo (a tu jak znalazł jest kategoria „Samochód i transport”), będzie kategoryzowana jako „Rozrywka i podróże”.
Odnośnie Skycash. Zapamiętanie kategorii jest dostępne w zależności od formy płatności. Jeśli wybrałeś płatność przelewem – będziesz miał możliwość zapamiętania kategorii (sprawdziliśmy to i działa J). Jeśli zapłaciłeś kartą – na tą chwilę nie będziesz miał takiej możliwości (wyjaśnienie powyżej). Dziękujemy za zgłoszenie takiej potrzeby. Będziemy nad tym pracować.
03-10-2017 04:07
Przy ręczna zmiana kategorii niestety znów pojawiają się problemy. (załącznik).
Próba zmiany z "Finanse" na "Samochód i transport".
04-10-2017 07:32
Dziwne, komunikat o błędzie pojawiał się i kategoria nie została zmieniona.
Zalogowałem się ponownie i... kategoria jest według mojej zmiany.
Był błąd czy nie? Skąd zatem komunikat?
04-10-2017 10:24
@Konto usunięte Dziękuję, że to zgłaszasz. Sprawdzimy to.
06-10-2017 07:45
@AgnieszkaBin od kilku dni mam również problem z "balonami" na "pulpicie" po zalogowaniu. Kody błędów w załączeniu.
W zasadzie nie korzystam z tych "ramek" i nie wiem czy u innych też występują błędy. Niemniej może również warto zwrócić na to uwagę.
Pozdrawiam.
07-10-2017 07:00 | Edytowano: 07-10-2017 07:57
@Konto usunięte Tego screena wyślij nam po zalogowaniu w swojej bankowości internetowej i sprawdzimy to. Aby to przeanalizować potrzebujemy dostępu do Twoich danych.
13-10-2017 13:43
Możesz odkryć widok stanu kont wchodząc w aplikacji w prawy górny róg. Wybierasz tam Ustawienia - Widok - Strona główna.
30-12-2024Dlaczego Bank oferuje takie produkty z możliwością wpłaty na konto dziecka 200000 zł z oprocentowaniem 7% przez 3 mies? A co dalej? Pułapka i zamrożone środki. Oprocentowanie 1,5% i brak możliwości wy
... 29-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
7 | |
5 | |
3 | |
3 |