Bankowość internetowa

Odpowiedz

Brak możliwości stałej zmiany kategorii dla niektórych transakcji

Witam,

 

Chciałbym się dowiedzieć dlaczego dla niektórych transakcji nie jest możliwa zmiana kategorii na stałę? Posiadam wiele,  wykonanych kartą płatniczą transakcji, które są kategoryzowane jako Rozrywka podczas gdy ja chciałbym, żeby wszystkie przeszłe i przyszłe zakupy były oznaczane jako Wydatki Podstawowe. 

Dlaczego pole "Zapamiętaj tę zmianę dla kolejnych transakcji od tego nadawcy" nie jest dostępne?

 

Pozdrawiam,

Jakub

Odpowiedz
0 Lajków
jaku4352
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
18-08-2017
Wiadomość 1 z 14 (15 574 wyświetleń)

Re.: Brak możliwości stałej zmiany kategorii dla niektórych transakcji

Podłączam się. 

 

Przykladem jest np transakcja z skycash, która kategoryzuje się jako DOM i za każdym razem muszę kategoryzować ją ręcznie, a takich mikro opłat mam ok 100 w miesiącu. 

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 14 (15 556 wyświetleń)

Re.: Brak możliwości stałej zmiany kategorii dla niektórych transakcji

Witam,

 

Kiedy spodziewamy się odpowiedzi na powyższe pytanie?

 

Pozdrawiam,

Jakub

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
jaku4352
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
18-08-2017
Wiadomość 3 z 14 (15 487 wyświetleń)

Re.: Brak możliwości stałej zmiany kategorii dla niektórych transakcji

Faktycznie, na tą chwilę transakcje, które są wykonane przy użyciu karty nie mają opcji zapamiętywania kategorii. Wynika to z metody jaka została przyjęta dla reguły prywatnej. Wasze głosy pokazują nam, że warto wrócić do tego tematu i zastanowić się jak rozbudować mechanizm o te płatności. Zajmiemy się tym tematem w najbliższym czasie.

 

Zapamiętywanie reguły prywatnej działa zawsze w przód (do transakcji przyszłych). Raz zapamiętana transakcja na danego odbiorcę od chwili zapamiętania będzie już kategoryzowana wg kategorii wskazanej przez Ciebie. Co to oznacza w praktyce? Załóżmy, że możesz już zapamiętywać kategorię dla transakcji kartowej. Na stacji benzynowej płacisz kartą za napoje i hot doga, a następnie ustawiasz dla tej transakcji kategorię „Rozrywka i podróże” i  zapamiętujesz ją.  Efekt?  Każda kolejna płatność u tego dostawcy, nawet jeśli tankujesz paliwo (a tu jak znalazł jest kategoria „Samochód i transport”), będzie kategoryzowana jako „Rozrywka i podróże”.

 

Odnośnie Skycash. Zapamiętanie kategorii jest dostępne w zależności od formy płatności. Jeśli wybrałeś płatność przelewem – będziesz miał możliwość zapamiętania kategorii (sprawdziliśmy to i działa J). Jeśli zapłaciłeś kartą – na tą chwilę nie będziesz miał takiej możliwości (wyjaśnienie powyżej). Dziękujemy za zgłoszenie takiej potrzeby. Będziemy nad tym pracować.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 4 z 14 (15 310 wyświetleń)

Re.: Brak możliwości stałej zmiany kategorii dla niektórych transakcji

Przy ręczna zmiana kategorii niestety znów pojawiają się problemy. (załącznik).

Próba zmiany z "Finanse" na "Samochód i transport".

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 5 z 14 (14 723 wyświetleń)

Re.: Brak możliwości stałej zmiany kategorii dla niektórych transakcji

Dziwne, komunikat o błędzie pojawiał się i kategoria nie została zmieniona.

Zalogowałem się ponownie i... kategoria jest według mojej zmiany.

Był błąd czy nie? Skąd zatem komunikat?

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 6 z 14 (14 635 wyświetleń)

Re.: Brak możliwości stałej zmiany kategorii dla niektórych transakcji

@Konto usunięte Dziękuję, że to zgłaszasz. Sprawdzimy to.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
788
172
04-09-2015
Wiadomość 7 z 14 (14 600 wyświetleń)

Re.: Brak możliwości stałej zmiany kategorii dla niektórych transakcji

@AgnieszkaBin od kilku dni mam również problem z "balonami" na "pulpicie" po zalogowaniu. Kody błędów w załączeniu.

W zasadzie nie korzystam z tych "ramek" i nie wiem czy u innych też występują błędy. Niemniej może również warto zwrócić na to uwagę.

Pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 8 z 14 (14 517 wyświetleń)

Re.: Brak możliwości stałej zmiany kategorii dla niektórych transakcji

[ Edytowane ]

@Konto usunięte Tego screena wyślij nam po zalogowaniu w swojej bankowości internetowej i sprawdzimy to. Aby to przeanalizować potrzebujemy dostępu do Twoich danych.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 9 z 14 (14 476 wyświetleń)

Re.: Brak możliwości stałej zmiany kategorii dla niektórych transakcji

@KatarzynaA zgłoszenie wysłane.

Problem występuje także w aplikacji mobilnej.

Pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 10 z 14 (14 306 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Pożyczka

Nie, nie dzwonimy do pracodawcy w celu weryfikacji, w tym celu możemy poprosić Cię o zaświadczenie o źródle i wysokości dochodu od pracodawcy.

07-11-2024
Pożyczka

Dzień dobry chciałam zapytać czy przy potrzebie wzięcia 4 pożyczki gotówkowej bank dzwoni do pracodawcy w celu weryfikacji

07-11-2024
Re.: Mozliwość weryfikacji płatności kartą za pomocą SMSa zamiast aplikacji mobilnej

@Alison Możesz zmienić metodę autoryzacji płatności na SMS. Na ekranie ze szczegółami transakcji, wybierz opcję potwierdzenia kodem SMS. Zobaczysz stronę logowania do bankowości internetowej Moje ING...

04-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy