28-11-2021 12:06
Od wczoraj brak dostępu do konta maklerskiego. Wczoraj dzwoniłem na infolinie i miało go nie być do wczoraj do 20.00.
Ktoś wie gdzie znaleźć info kiedy będzie restart? i dlaczego nie ma informacji dla klientów od banku?
TO normalne w ING?
28-11-2021 13:00
Prace serwisowe były prowadzone wczoraj (27.11.2021 r) w godzinach 8:00 - 20:00. Jeśli masz kłopot z zalogowaniem do Maklera, to zadzwoń proszę jutro na naszą infolinię Biura Maklerskiego. Numer infolinii, to 32 357 00 32. Infolinia jest czynna w godzinach 8:00 - 18:00, od poniedziałku do piątku.
28-11-2021 13:35
co!!!!
Dziś potrzebuję mieć dostęp, mam umówionego speca z którym mamy podjąć decyzje o zakupie.
Mam konto od 2 dni z czego nie działa przez 50% czasu....
28-11-2021 13:55
Zadzwoń proszę na naszą infolinię ogólną pod numerem 32 357 00 69. Postaramy się w miarę możliwości pomóc
U mnie też wydłużyli,przed chwilą zobaczyłem w aplikacji
04-11-2024Nie, nie mam na myśli Keepassa. Korzystam z MacOS, ten ma wbudowany menadżer haseł Keychain/Passwords.
Przeczytałem twoją odpowiedź i szczerze mówiąc, przez to że zahaczyłeś o tak wiele wątków niezwiąz
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |