28-11-2021 12:06
Od wczoraj brak dostępu do konta maklerskiego. Wczoraj dzwoniłem na infolinie i miało go nie być do wczoraj do 20.00.
Ktoś wie gdzie znaleźć info kiedy będzie restart? i dlaczego nie ma informacji dla klientów od banku?
TO normalne w ING?
28-11-2021 13:00
Prace serwisowe były prowadzone wczoraj (27.11.2021 r) w godzinach 8:00 - 20:00. Jeśli masz kłopot z zalogowaniem do Maklera, to zadzwoń proszę jutro na naszą infolinię Biura Maklerskiego. Numer infolinii, to 32 357 00 32. Infolinia jest czynna w godzinach 8:00 - 18:00, od poniedziałku do piątku.
28-11-2021 13:35
co!!!!
Dziś potrzebuję mieć dostęp, mam umówionego speca z którym mamy podjąć decyzje o zakupie.
Mam konto od 2 dni z czego nie działa przez 50% czasu....
28-11-2021 13:55
Zadzwoń proszę na naszą infolinię ogólną pod numerem 32 357 00 69. Postaramy się w miarę możliwości pomóc
Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 11-12-2025Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |