Odpowiedz

Pseudoikony i znaki towarowe w historii transakcji

[ Edytowane ]

ING, nie idźcie tą drogą... "Nowe" "dające po oczach" ikony kategorii transakcji wyświetlane w historii spowodowały, że historia transakcji stała się nieprzyjazna i nieczytelna. Przykuwające wzrok pseudo-ikony po prostu rozpraszają i powodują, że szybkie przejrzenie i analiza historii stała się udręką. Nie sposób szybko znaleźć czy prześledzić transakcje, tak jak do tej pory... 

 

Za to pomysł, aby zaśmiecać historię znakami towarowymi firm, u których użyłem karty, czy do których kiedyś przesłałem przelew jest, mówiąc oględnie, w moim odczuciu  zwykłym "spamem" wstrzykiwanym do mojej historii rachunku. Tutaj już kogoś chyba poniosło? Kolejny krok w monetyzacji  klienta?? Nie życzę sobie w swojej historii oglądania "mini-reklam" w postaci przyciągających wzrok kolorowych grafik wzorów przemysłowych czy znaków towarowych firm czy organizacji, nawet jeżeli coś u nich kupiłem. Serwis transakcyjny to nie miejsce na takie zagrania:

Albo pozwólcie wyłączyć przypisywanie do transakcji pseudokategorii, albo usuńcie przynajmniej te "minireklamy" z historii transakcji. To chyba pierwszy bank, który wstrzykuje pod pozorem "kategoryzacji" kolorowe grafiki wzorów przemysłowych czy znaków towarowych firm.

 

Z.

zdzislawja
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
16-11-2021
Wiadomość 1 z 5 (2 942 wyświetleń)

Re: Pseudoikony i znaki towarowe w historii transakcji

Dziękujemy, że podzieliłeś się z nami swoją opinią na temat wyglądu historii w Moim ING. Przekazałam Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 2 z 5 (2 882 wyświetleń)

Re.: Pseudoikony i znaki towarowe w historii transakcji

[ Edytowane ]
Zgadzam się tak mocno że założyłem konto. pomysl że zmianą kolorów ikon jest idiotyczny i nie można dla tej zmiany znaleźć argumentów. Kiedyś te kolory pomagały znaleźć za co odpowiada wydatek przez co łatwo dekodowalem kategorie. Obecnie jako klienta z dość długim stażem irytuje bo kategoria podstawowe, która miała kolor niebieski obecnie ma kolor pomarańczowy - jak kiedyś rozrywka.

Nie można pominąć tych ochydnych niebieskich cieni. Ktoś nie miał pojęcia o projektowaniu interfejsów, a tym bardziej product owner który to akceptował.
Odpowiedz
0 Lajków
janpalony12
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
17-11-2021
Wiadomość 3 z 5 (2 828 wyświetleń)

Re.: Pseudoikony i znaki towarowe w historii transakcji

Hej,

Rowniez uwazam, ze pomysl z ikonami jest kompletnie nietrafiony i idiotyczny. 

Nowa historia - nieprzejrzysta, jakies popupy z gory, masakra.

Noew ikony dla 5 latkow.

 

Natomiast pomysly zgloszone rok-dwa temu i "przekazane do zespolu" nadal niewykorzystane.

 

* user powienien miec mozliwosc tworzenia swoich kategorii

* user powinien moc przypisac kolor/ikone kategorii

 

Po co nowe funkcjonalnosci... lepiej popisac sie zmiana ikon na dzieciece.

Odpowiedz
0 Lajków
lg_1111
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
27-11-2021
Wiadomość 4 z 5 (2 567 wyświetleń)

Re: Re.: Pseudoikony i znaki towarowe w historii transakcji

Dziękuję za Wasze opinie w tym temacie. Przekazałam je do odpowiedniego zespołu. Zawsze ważne są dla nas wrażenia naszych klientów. To również na ich podstawie dokonujemy wielu zmian w naszej bankowości. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
316
61
04-09-2015
Wiadomość 5 z 5 (2 528 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy