Odpowiedz

Pseudoikony i znaki towarowe w historii transakcji

[ Edytowane ]

ING, nie idźcie tą drogą... "Nowe" "dające po oczach" ikony kategorii transakcji wyświetlane w historii spowodowały, że historia transakcji stała się nieprzyjazna i nieczytelna. Przykuwające wzrok pseudo-ikony po prostu rozpraszają i powodują, że szybkie przejrzenie i analiza historii stała się udręką. Nie sposób szybko znaleźć czy prześledzić transakcje, tak jak do tej pory... 

 

Za to pomysł, aby zaśmiecać historię znakami towarowymi firm, u których użyłem karty, czy do których kiedyś przesłałem przelew jest, mówiąc oględnie, w moim odczuciu  zwykłym "spamem" wstrzykiwanym do mojej historii rachunku. Tutaj już kogoś chyba poniosło? Kolejny krok w monetyzacji  klienta?? Nie życzę sobie w swojej historii oglądania "mini-reklam" w postaci przyciągających wzrok kolorowych grafik wzorów przemysłowych czy znaków towarowych firm czy organizacji, nawet jeżeli coś u nich kupiłem. Serwis transakcyjny to nie miejsce na takie zagrania:

Albo pozwólcie wyłączyć przypisywanie do transakcji pseudokategorii, albo usuńcie przynajmniej te "minireklamy" z historii transakcji. To chyba pierwszy bank, który wstrzykuje pod pozorem "kategoryzacji" kolorowe grafiki wzorów przemysłowych czy znaków towarowych firm.

 

Z.

zdzislawja
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
16-11-2021
Wiadomość 1 z 5 (3 632 wyświetleń)

Re: Pseudoikony i znaki towarowe w historii transakcji

Dziękujemy, że podzieliłeś się z nami swoją opinią na temat wyglądu historii w Moim ING. Przekazałam Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
218
07-06-2017
Wiadomość 2 z 5 (3 572 wyświetleń)

Re.: Pseudoikony i znaki towarowe w historii transakcji

[ Edytowane ]
Zgadzam się tak mocno że założyłem konto. pomysl że zmianą kolorów ikon jest idiotyczny i nie można dla tej zmiany znaleźć argumentów. Kiedyś te kolory pomagały znaleźć za co odpowiada wydatek przez co łatwo dekodowalem kategorie. Obecnie jako klienta z dość długim stażem irytuje bo kategoria podstawowe, która miała kolor niebieski obecnie ma kolor pomarańczowy - jak kiedyś rozrywka.

Nie można pominąć tych ochydnych niebieskich cieni. Ktoś nie miał pojęcia o projektowaniu interfejsów, a tym bardziej product owner który to akceptował.
Odpowiedz
0 Lajków
janpalony12
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
17-11-2021
Wiadomość 3 z 5 (3 518 wyświetleń)

Re.: Pseudoikony i znaki towarowe w historii transakcji

Hej,

Rowniez uwazam, ze pomysl z ikonami jest kompletnie nietrafiony i idiotyczny. 

Nowa historia - nieprzejrzysta, jakies popupy z gory, masakra.

Noew ikony dla 5 latkow.

 

Natomiast pomysly zgloszone rok-dwa temu i "przekazane do zespolu" nadal niewykorzystane.

 

* user powienien miec mozliwosc tworzenia swoich kategorii

* user powinien moc przypisac kolor/ikone kategorii

 

Po co nowe funkcjonalnosci... lepiej popisac sie zmiana ikon na dzieciece.

Odpowiedz
0 Lajków
lg_1111
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
27-11-2021
Wiadomość 4 z 5 (3 257 wyświetleń)

Re: Re.: Pseudoikony i znaki towarowe w historii transakcji

Dziękuję za Wasze opinie w tym temacie. Przekazałam je do odpowiedniego zespołu. Zawsze ważne są dla nas wrażenia naszych klientów. To również na ich podstawie dokonujemy wielu zmian w naszej bankowości. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
339
65
04-09-2015
Wiadomość 5 z 5 (3 218 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: import przelewów split payment (MPP)

Czy coś się może zmieniło w tej kwestii?

24-12-2024
Re.: import przelewów split payment (MPP)

No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.

24-12-2024
Re.: Limit zadłużenia

Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn

...

24-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy