16-11-2021 01:17 | Edytowano: 16-11-2021 01:26
ING, nie idźcie tą drogą... "Nowe" "dające po oczach" ikony kategorii transakcji wyświetlane w historii spowodowały, że historia transakcji stała się nieprzyjazna i nieczytelna. Przykuwające wzrok pseudo-ikony po prostu rozpraszają i powodują, że szybkie przejrzenie i analiza historii stała się udręką. Nie sposób szybko znaleźć czy prześledzić transakcje, tak jak do tej pory...
Za to pomysł, aby zaśmiecać historię znakami towarowymi firm, u których użyłem karty, czy do których kiedyś przesłałem przelew jest, mówiąc oględnie, w moim odczuciu zwykłym "spamem" wstrzykiwanym do mojej historii rachunku. Tutaj już kogoś chyba poniosło? Kolejny krok w monetyzacji klienta?? Nie życzę sobie w swojej historii oglądania "mini-reklam" w postaci przyciągających wzrok kolorowych grafik wzorów przemysłowych czy znaków towarowych firm czy organizacji, nawet jeżeli coś u nich kupiłem. Serwis transakcyjny to nie miejsce na takie zagrania:
Albo pozwólcie wyłączyć przypisywanie do transakcji pseudokategorii, albo usuńcie przynajmniej te "minireklamy" z historii transakcji. To chyba pierwszy bank, który wstrzykuje pod pozorem "kategoryzacji" kolorowe grafiki wzorów przemysłowych czy znaków towarowych firm.
Z.
16-11-2021 18:36
Dziękujemy, że podzieliłeś się z nami swoją opinią na temat wyglądu historii w Moim ING. Przekazałam Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu.
17-11-2021 21:01 | Edytowano: 17-11-2021 21:03
27-11-2021 11:10
Hej,
Rowniez uwazam, ze pomysl z ikonami jest kompletnie nietrafiony i idiotyczny.
Nowa historia - nieprzejrzysta, jakies popupy z gory, masakra.
Noew ikony dla 5 latkow.
Natomiast pomysly zgloszone rok-dwa temu i "przekazane do zespolu" nadal niewykorzystane.
* user powienien miec mozliwosc tworzenia swoich kategorii
* user powinien moc przypisac kolor/ikone kategorii
Po co nowe funkcjonalnosci... lepiej popisac sie zmiana ikon na dzieciece.
28-11-2021 11:25
Dziękuję za Wasze opinie w tym temacie. Przekazałam je do odpowiedniego zespołu. Zawsze ważne są dla nas wrażenia naszych klientów. To również na ich podstawie dokonujemy wielu zmian w naszej bankowości.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |