16-11-2021 01:17 | Edytowano: 16-11-2021 01:26
ING, nie idźcie tą drogą... "Nowe" "dające po oczach" ikony kategorii transakcji wyświetlane w historii spowodowały, że historia transakcji stała się nieprzyjazna i nieczytelna. Przykuwające wzrok pseudo-ikony po prostu rozpraszają i powodują, że szybkie przejrzenie i analiza historii stała się udręką. Nie sposób szybko znaleźć czy prześledzić transakcje, tak jak do tej pory...
Za to pomysł, aby zaśmiecać historię znakami towarowymi firm, u których użyłem karty, czy do których kiedyś przesłałem przelew jest, mówiąc oględnie, w moim odczuciu zwykłym "spamem" wstrzykiwanym do mojej historii rachunku. Tutaj już kogoś chyba poniosło? Kolejny krok w monetyzacji klienta?? Nie życzę sobie w swojej historii oglądania "mini-reklam" w postaci przyciągających wzrok kolorowych grafik wzorów przemysłowych czy znaków towarowych firm czy organizacji, nawet jeżeli coś u nich kupiłem. Serwis transakcyjny to nie miejsce na takie zagrania:
Albo pozwólcie wyłączyć przypisywanie do transakcji pseudokategorii, albo usuńcie przynajmniej te "minireklamy" z historii transakcji. To chyba pierwszy bank, który wstrzykuje pod pozorem "kategoryzacji" kolorowe grafiki wzorów przemysłowych czy znaków towarowych firm.
Z.
16-11-2021 18:36
Dziękujemy, że podzieliłeś się z nami swoją opinią na temat wyglądu historii w Moim ING. Przekazałam Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu.
17-11-2021 21:01 | Edytowano: 17-11-2021 21:03
27-11-2021 11:10
Hej,
Rowniez uwazam, ze pomysl z ikonami jest kompletnie nietrafiony i idiotyczny.
Nowa historia - nieprzejrzysta, jakies popupy z gory, masakra.
Noew ikony dla 5 latkow.
Natomiast pomysly zgloszone rok-dwa temu i "przekazane do zespolu" nadal niewykorzystane.
* user powienien miec mozliwosc tworzenia swoich kategorii
* user powinien moc przypisac kolor/ikone kategorii
Po co nowe funkcjonalnosci... lepiej popisac sie zmiana ikon na dzieciece.
28-11-2021 11:25
Dziękuję za Wasze opinie w tym temacie. Przekazałam je do odpowiedniego zespołu. Zawsze ważne są dla nas wrażenia naszych klientów. To również na ich podstawie dokonujemy wielu zmian w naszej bankowości.
No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.
24-12-2024Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn
... 24-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
6 | |
5 | |
3 | |
3 |