24-11-2021 06:00
Witam,
Już od dłuższego czasu, jestem użytkownikiem sieci Play, oraz posiadam ich aplikację mobilną by móc także za jej pomocą opłacać faktury. Niestety podczas próby opłacenia faktury za pomocą Google Pay oraz obecnie Apple Pay, zawsze mam komunikat ING o odrzuceniu płatności. Jedyna funkcja jaka działa na chwilę obecną to Blik, czy ktoś z was już spotkał się z takim problemem i wie jak można ten problem rozwiązać?
25-11-2021 06:38
Przez forum nie mamy wglądu do Twojej karty i ciężko nam powiedzieć, co może być przyczyną odrzuceń płatności. Proszę, skontaktuj się z nami przez Czat w Moim ING lub całodobową infolinię +48 32 357 00 12, sprawdzimy to 😉
Dzień dobry.
Postanowiłem napisać na tym forum aby przestrzec przed ofertą państwa banku. Złożyłem wnioski kredytowe na kredyt hipoteczny w 3 różnych bankach.
W PKO i mBanku po niecałych 4 tygodniach d
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
3 | |
3 | |
3 | |
3 |