24-11-2021 06:00
Witam,
Już od dłuższego czasu, jestem użytkownikiem sieci Play, oraz posiadam ich aplikację mobilną by móc także za jej pomocą opłacać faktury. Niestety podczas próby opłacenia faktury za pomocą Google Pay oraz obecnie Apple Pay, zawsze mam komunikat ING o odrzuceniu płatności. Jedyna funkcja jaka działa na chwilę obecną to Blik, czy ktoś z was już spotkał się z takim problemem i wie jak można ten problem rozwiązać?
25-11-2021 06:38
Przez forum nie mamy wglądu do Twojej karty i ciężko nam powiedzieć, co może być przyczyną odrzuceń płatności. Proszę, skontaktuj się z nami przez Czat w Moim ING lub całodobową infolinię +48 32 357 00 12, sprawdzimy to 😉
... 17-10-2024
@maszaikasza:Po pierwsze, nie używam menadżera haseł "innych firm", tylko natywnego, wbudowanego w system operacyjny, uznawanego za zaufany i z którym jak dotąd nie miałem żadnych problemów. Między in
... 17-10-2024
@MateuszF:Odpowiedziałem na posty w tej samej sprawie tutaj: https://spolecznosc.ing.pl/-/Konta-osobiste-i-firmowe/dyspozycja-na-wypadek-%C5%9Bmierci-bez-wizyty-w-oddziale/m-p/44417/highlight/false#M2182
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |