Bankowość internetowa

Odpowiedz

Odrzucona płatność przy próbie opłacenia faktury Play

Witam, 

 

Już od dłuższego czasu, jestem użytkownikiem sieci Play, oraz posiadam ich aplikację mobilną by móc także za jej pomocą opłacać faktury. Niestety podczas próby opłacenia faktury za pomocą Google Pay oraz obecnie Apple Pay, zawsze mam komunikat ING o odrzuceniu płatności. Jedyna funkcja jaka działa na chwilę obecną to Blik, czy ktoś z was już spotkał się z takim problemem i wie jak można ten problem rozwiązać?

Odpowiedz
0 Lajków
Stanislaw1988
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
25
0
15-12-2016
Wiadomość 1 z 2 (2 830 wyświetleń)

Re: Odrzucona płatność przy próbie opłacenia faktury Play

Przez forum nie mamy wglądu do Twojej karty i ciężko nam powiedzieć, co może być przyczyną odrzuceń płatności. Proszę, skontaktuj się z nami przez Czat w Moim ING lub całodobową infolinię +48 32 357 00 12, sprawdzimy to 😉



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (2 775 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Hasło maskowane / partial password


@maszaikasza:

Po pierwsze, nie używam menadżera haseł "innych firm", tylko natywnego, wbudowanego w system operacyjny, uznawanego za zaufany i z którym jak dotąd nie miałem żadnych problemów. Między in

...

17-10-2024
Re.: Propozycja usprawnień w Przelewach podatkowych (iOS)

Dziękujemy za Twoją sugestię, przekazałam ją do osób, które odpowiadają za rozwój naszej bankowości internetowej.

17-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy