24-11-2021 06:00
Witam,
Już od dłuższego czasu, jestem użytkownikiem sieci Play, oraz posiadam ich aplikację mobilną by móc także za jej pomocą opłacać faktury. Niestety podczas próby opłacenia faktury za pomocą Google Pay oraz obecnie Apple Pay, zawsze mam komunikat ING o odrzuceniu płatności. Jedyna funkcja jaka działa na chwilę obecną to Blik, czy ktoś z was już spotkał się z takim problemem i wie jak można ten problem rozwiązać?
25-11-2021 06:38
Przez forum nie mamy wglądu do Twojej karty i ciężko nam powiedzieć, co może być przyczyną odrzuceń płatności. Proszę, skontaktuj się z nami przez Czat w Moim ING lub całodobową infolinię +48 32 357 00 12, sprawdzimy to 😉
Czyli jak rozumiem każdy z małżonków loguje się na swoje ING (to wspólne konto) i zakłada swój OKO bonus? Czyli finalnie będą 2, zgadza się?
27-12-2024Konto OKO Bonus prowadzimy tylko jako konto indywidualne, nie może być to konto wspólne. Każda osoba może mieć jedno takie konto otwarte dla siebie.
27-12-2024W Moim ING wciąż nie mamy możliwości zrobienia paczki przelewów Split Payment. JDG może przejść do ING Business w wyjątkowych przypadkach, po uzyskaniu zgody banku i resegmentacji. Oferta konta i usłu
... 27-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
6 | |
5 | |
3 | |
3 |