Bankowość internetowa

Odpowiedz

Pseudoikony i znaki towarowe w historii transakcji

[ Edytowane ]

ING, nie idźcie tą drogą... "Nowe" "dające po oczach" ikony kategorii transakcji wyświetlane w historii spowodowały, że historia transakcji stała się nieprzyjazna i nieczytelna. Przykuwające wzrok pseudo-ikony po prostu rozpraszają i powodują, że szybkie przejrzenie i analiza historii stała się udręką. Nie sposób szybko znaleźć czy prześledzić transakcje, tak jak do tej pory... 

 

Za to pomysł, aby zaśmiecać historię znakami towarowymi firm, u których użyłem karty, czy do których kiedyś przesłałem przelew jest, mówiąc oględnie, w moim odczuciu  zwykłym "spamem" wstrzykiwanym do mojej historii rachunku. Tutaj już kogoś chyba poniosło? Kolejny krok w monetyzacji  klienta?? Nie życzę sobie w swojej historii oglądania "mini-reklam" w postaci przyciągających wzrok kolorowych grafik wzorów przemysłowych czy znaków towarowych firm czy organizacji, nawet jeżeli coś u nich kupiłem. Serwis transakcyjny to nie miejsce na takie zagrania:

Albo pozwólcie wyłączyć przypisywanie do transakcji pseudokategorii, albo usuńcie przynajmniej te "minireklamy" z historii transakcji. To chyba pierwszy bank, który wstrzykuje pod pozorem "kategoryzacji" kolorowe grafiki wzorów przemysłowych czy znaków towarowych firm.

 

Z.

zdzislawja
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
16-11-2021
Wiadomość 1 z 5 (3 421 wyświetleń)

Re: Pseudoikony i znaki towarowe w historii transakcji

Dziękujemy, że podzieliłeś się z nami swoją opinią na temat wyglądu historii w Moim ING. Przekazałam Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1088
216
07-06-2017
Wiadomość 2 z 5 (3 361 wyświetleń)

Re.: Pseudoikony i znaki towarowe w historii transakcji

[ Edytowane ]
Zgadzam się tak mocno że założyłem konto. pomysl że zmianą kolorów ikon jest idiotyczny i nie można dla tej zmiany znaleźć argumentów. Kiedyś te kolory pomagały znaleźć za co odpowiada wydatek przez co łatwo dekodowalem kategorie. Obecnie jako klienta z dość długim stażem irytuje bo kategoria podstawowe, która miała kolor niebieski obecnie ma kolor pomarańczowy - jak kiedyś rozrywka.

Nie można pominąć tych ochydnych niebieskich cieni. Ktoś nie miał pojęcia o projektowaniu interfejsów, a tym bardziej product owner który to akceptował.
Odpowiedz
0 Lajków
janpalony12
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
17-11-2021
Wiadomość 3 z 5 (3 307 wyświetleń)

Re.: Pseudoikony i znaki towarowe w historii transakcji

Hej,

Rowniez uwazam, ze pomysl z ikonami jest kompletnie nietrafiony i idiotyczny. 

Nowa historia - nieprzejrzysta, jakies popupy z gory, masakra.

Noew ikony dla 5 latkow.

 

Natomiast pomysly zgloszone rok-dwa temu i "przekazane do zespolu" nadal niewykorzystane.

 

* user powienien miec mozliwosc tworzenia swoich kategorii

* user powinien moc przypisac kolor/ikone kategorii

 

Po co nowe funkcjonalnosci... lepiej popisac sie zmiana ikon na dzieciece.

Odpowiedz
0 Lajków
lg_1111
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
27-11-2021
Wiadomość 4 z 5 (3 046 wyświetleń)

Re: Re.: Pseudoikony i znaki towarowe w historii transakcji

Dziękuję za Wasze opinie w tym temacie. Przekazałam je do odpowiedniego zespołu. Zawsze ważne są dla nas wrażenia naszych klientów. To również na ich podstawie dokonujemy wielu zmian w naszej bankowości. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
336
65
04-09-2015
Wiadomość 5 z 5 (3 007 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Proszę jeszcze o interwencję . Ponieważ pieniądze liczy solid . Pracownik banku nie może wejść do pokoju . Dużo jest informacji że nie raz nie dwa bank twierdzi że nie było nadwyżki . To jest logiczne...

06-10-2024
Re: Dodanie karty debetowej do drugiego telefonu

Borykam się z podobnym problemem i za nic nie mogę zrozumieć takiej decyzji.

Do tej pory mieliśmy razem z bliską mi osobą dodane nawzajem swoje karty w GPay, w telefonach, aby, w razie problemów, można

...

06-10-2024
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przepraszamy Cię za kłopoty z wpłatą i brak pieniędzy na koncie. Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu.

06-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy