Odpowiedz

Brak dostępu do konta maklereskiego

Od wczoraj brak dostępu do konta maklerskiego. Wczoraj dzwoniłem na infolinie i miało go nie być do wczoraj do 20.00.

Ktoś wie gdzie znaleźć info kiedy będzie restart? i dlaczego nie ma informacji dla klientów od banku?

TO normalne w ING?

Odpowiedz
0 Lajków
RKP
RKP
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
28-11-2021
Wiadomość 1 z 4 (3 917 wyświetleń)

Re: Brak dostępu do konta maklereskiego

Prace serwisowe były prowadzone wczoraj (27.11.2021 r) w godzinach 8:00 - 20:00. Jeśli masz kłopot z zalogowaniem do Maklera, to zadzwoń proszę jutro na naszą infolinię Biura Maklerskiego. Numer infolinii, to 32 357 00 32. Infolinia jest czynna w godzinach 8:00 - 18:00, od poniedziałku do piątku.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Były moderator
Były moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (3 908 wyświetleń)

Re: Brak dostępu do konta maklereskiego

co!!!!

Dziś potrzebuję mieć dostęp, mam umówionego speca z którym mamy podjąć decyzje o zakupie.

Mam konto od 2 dni z czego nie działa przez 50% czasu.... 

Odpowiedz
0 Lajków
RKP
RKP
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
28-11-2021
Wiadomość 3 z 4 (3 899 wyświetleń)

Re: Brak dostępu do konta maklereskiego

Zadzwoń proszę na naszą infolinię ogólną pod numerem 32 357 00 69. Postaramy się w miarę możliwości pomóc



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Były moderator
Były moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (3 897 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zamknięcie IKZE bez wpłat

Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?

13-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy