28-11-2021 12:06
Od wczoraj brak dostępu do konta maklerskiego. Wczoraj dzwoniłem na infolinie i miało go nie być do wczoraj do 20.00.
Ktoś wie gdzie znaleźć info kiedy będzie restart? i dlaczego nie ma informacji dla klientów od banku?
TO normalne w ING?
28-11-2021 13:00
Prace serwisowe były prowadzone wczoraj (27.11.2021 r) w godzinach 8:00 - 20:00. Jeśli masz kłopot z zalogowaniem do Maklera, to zadzwoń proszę jutro na naszą infolinię Biura Maklerskiego. Numer infolinii, to 32 357 00 32. Infolinia jest czynna w godzinach 8:00 - 18:00, od poniedziałku do piątku.
28-11-2021 13:35
co!!!!
Dziś potrzebuję mieć dostęp, mam umówionego speca z którym mamy podjąć decyzje o zakupie.
Mam konto od 2 dni z czego nie działa przez 50% czasu....
28-11-2021 13:55
Zadzwoń proszę na naszą infolinię ogólną pod numerem 32 357 00 69. Postaramy się w miarę możliwości pomóc
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |