Bankowość internetowa

Odpowiedz

Brak SMS odnośnie autoryzacji przelewu, za mało środków przy BLIK

Mam 2 problemy:

 

Jeden to SMSy z kodami do przelewów, a właściwie ich brak. Na ogół robiłem autoryzację w aplikacji, dziś poprosiło o kod z SMS co mnie trochę zdziwiło. Żaden z SMS z ING nie przyszedł.

Próbowałem też BLIK, ale tu dostaję komunikat że mam za mało pieniędzy - co nie jest prawdą. Ale pewnie istotne jest to, że rano miałem mniejszą kwotę powiedzmy 10zł, przelałem z innego konta ING 5zł. Widzę teraz na koncie te '15zł', niestety BLIK chyba nie załapał, że pojawiły się nowe środki.

Odpowiedz
0 Lajków
MarcinCh
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
06-08-2024
Wiadomość 1 z 5 (3 511 wyświetleń)

Re.: Brak SMS odnośnie autoryzacji przelewu, za mało środków przy BLIK

Aktualizacja, właśnie dostałem smsy na które czekałem rano... przyszły po ~4h
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinCh
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
06-08-2024
Wiadomość 2 z 5 (3 489 wyświetleń)

Re.: Brak SMS odnośnie autoryzacji przelewu, za mało środków przy BLIK

Nie mieliśmy wczoraj żadnych opóźnień w wysyłce SMS. Skontaktuj się proszę nami na czacie w Moje ING, postaramy się sprawdzić, czy z naszej strony wiadomości zostały wysłane w prawidłowym czasie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
439
82
18-01-2021
Wiadomość 3 z 5 (3 405 wyświetleń)

Re.: Brak SMS odnośnie autoryzacji przelewu, za mało środków przy BLIK

Mam ten sam problem ,zaden SMS Z ing nie przychodzi i nikt Z infolinii nie chce pomoc
Odpowiedz
0 Lajków
itsannaa
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
11-09-2024
Wiadomość 4 z 5 (2 812 wyświetleń)

Re.: Brak SMS odnośnie autoryzacji przelewu, za mało środków przy BLIK

Prosimy, zadzwoń do nas na numer +48 32 357 00 69 lub napisz na czacie w Moim ING. Przez forum nie jesteśmy w stanie tego sprawdzić.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
587
126
12-04-2017
Wiadomość 5 z 5 (2 721 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Zbieg egzekucji

Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,

...

26-11-2024
Oko bonus dodatkowe warunki

Dzień dobry,

Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?

Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg

...

26-11-2024
Uruchomienie transzy - strona sie nie ładuje - security issue

Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.


Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S

...

26-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy