11-09-2024 13:03
Czesc! Od 2 dni mam problem. A mianowicie tydzien temu zmienilam telefon. Zainstalowalam aplikacje moje ing ,dostalam wiadomosc zeby potwierdzic tozsamosc itd i wszystko bylo ok. 2 dni temu chcialam pierwszy raz zrobic przelew i bank chcial ode mnie potwierdzenia przelewu poprzez przyjscie SMS na telefon. Ale zaden SMS nie przychodzi. Telefon zrestartowalam tysiac razy, numer sie zgadza, nawet karte przelozylam do starego telefonu i ZADEN SMS nie przychodzi. A rachunki czekaja. Na infolinii mowia ze musze czekac na analitykow, moge sie zalogowac przez komputer ale wyskakuje mi ,ze haslo bledne i hasla tez nie moge zmienic bo SMS nie przychodzi .. a wg nich przychodzi. Do operatora tez dzwonilam i tez jest ok... Dodam ze mieszkam za granica. Z kazdej strony teraz jestem zablokowana, pieniadze na koncie mam i nie moge Z nich korzystac! A czekac wiecznosci tez nie moge. Co moge Z tym fantem zrobic? To jakas kpina
12-09-2024 13:10
Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowie
Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”
Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.
§ 1 Wprowadzenie
1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic
... 19-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |