11-09-2024 13:03
Czesc! Od 2 dni mam problem. A mianowicie tydzien temu zmienilam telefon. Zainstalowalam aplikacje moje ing ,dostalam wiadomosc zeby potwierdzic tozsamosc itd i wszystko bylo ok. 2 dni temu chcialam pierwszy raz zrobic przelew i bank chcial ode mnie potwierdzenia przelewu poprzez przyjscie SMS na telefon. Ale zaden SMS nie przychodzi. Telefon zrestartowalam tysiac razy, numer sie zgadza, nawet karte przelozylam do starego telefonu i ZADEN SMS nie przychodzi. A rachunki czekaja. Na infolinii mowia ze musze czekac na analitykow, moge sie zalogowac przez komputer ale wyskakuje mi ,ze haslo bledne i hasla tez nie moge zmienic bo SMS nie przychodzi .. a wg nich przychodzi. Do operatora tez dzwonilam i tez jest ok... Dodam ze mieszkam za granica. Z kazdej strony teraz jestem zablokowana, pieniadze na koncie mam i nie moge Z nich korzystac! A czekac wiecznosci tez nie moge. Co moge Z tym fantem zrobic? To jakas kpina
12-09-2024 13:10
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |