11-09-2024 13:03
Czesc! Od 2 dni mam problem. A mianowicie tydzien temu zmienilam telefon. Zainstalowalam aplikacje moje ing ,dostalam wiadomosc zeby potwierdzic tozsamosc itd i wszystko bylo ok. 2 dni temu chcialam pierwszy raz zrobic przelew i bank chcial ode mnie potwierdzenia przelewu poprzez przyjscie SMS na telefon. Ale zaden SMS nie przychodzi. Telefon zrestartowalam tysiac razy, numer sie zgadza, nawet karte przelozylam do starego telefonu i ZADEN SMS nie przychodzi. A rachunki czekaja. Na infolinii mowia ze musze czekac na analitykow, moge sie zalogowac przez komputer ale wyskakuje mi ,ze haslo bledne i hasla tez nie moge zmienic bo SMS nie przychodzi .. a wg nich przychodzi. Do operatora tez dzwonilam i tez jest ok... Dodam ze mieszkam za granica. Z kazdej strony teraz jestem zablokowana, pieniadze na koncie mam i nie moge Z nich korzystac! A czekac wiecznosci tez nie moge. Co moge Z tym fantem zrobic? To jakas kpina
12-09-2024 13:10
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zal
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |