Odpowiedz

Problem Z potwierdzeniem przelewu

Czesc! Od 2 dni mam problem. A mianowicie tydzien temu zmienilam telefon. Zainstalowalam aplikacje moje ing ,dostalam wiadomosc zeby potwierdzic tozsamosc itd i wszystko bylo ok. 2 dni temu chcialam pierwszy raz zrobic przelew i bank chcial ode mnie potwierdzenia przelewu poprzez przyjscie SMS na telefon. Ale zaden SMS nie przychodzi. Telefon zrestartowalam tysiac razy, numer sie zgadza, nawet karte przelozylam do starego telefonu i ZADEN SMS nie przychodzi. A rachunki czekaja. Na infolinii mowia ze musze czekac na analitykow, moge sie zalogowac przez komputer ale wyskakuje mi ,ze haslo bledne i hasla tez nie moge zmienic bo SMS nie przychodzi .. a wg nich przychodzi. Do operatora tez dzwonilam i tez jest ok... Dodam ze mieszkam za granica. Z kazdej strony teraz jestem zablokowana, pieniadze na koncie mam i nie moge Z nich korzystac! A czekac wiecznosci tez nie moge. Co moge Z tym fantem zrobic? To jakas kpina

Odpowiedz
0 Lajków
itsannaa
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
11-09-2024
Wiadomość 1 z 2 (2 872 wyświetleń)

Re.: Problem Z potwierdzeniem przelewu

Prosimy, zadzwoń do nas na numer +48 32 357 00 69 lub napisz na czacie w Moim ING. Przez forum nie jesteśmy w stanie tego sprawdzić. Jeśli zgłosiłaś już nam ten kłopot i mamy przyjęte zgłoszenie techniczne, to proszę Cię o cierpliwość.


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
602
127
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (2 813 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Kredyt hipoteczny 2 transza

Możesz wydłużyć okres budowlany w Moim ING maksymalnie do 36 miesięcy od uruchomienia kredytu. Wtedy robimy to za pomocą bezpłatnego aneksu bezdecyzyjnego. Jeśli od uruchomienia kredytu minęło więcej ...

11-04-2025
Re.: Jak usunąć zastrzeżoną karte

Zniknie sama po pewnym czasie.

11-04-2025
Jak usunąć zastrzeżoną karte

Witam posiadam konto w waszym banku, i niestety ze względu ba to że zgubiłem karte musiałem ją zastrzec, ale dalej sie wyświetla w kategorii karty a ja jej tam już nie chce. z góry dziękuje za pomoc

11-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy