22-10-2021 11:52
Próbuję się zalogować:
* strona logowania otwiera się niemiłosiernie długo.
* po podaniu poprawnych danych dostaję "błędne hasło".
* aplikacja mobilna nie działa... "website opening failure" -- w sumie gratulacje, że jako "aplikację" serwujecie opakowaną stronę www -- brawa…
ING, weź się ogarnij bo to kolejna "padaczka" w wykonaniu waszego cudacznego, bąbelkowego systemu...
22-10-2021 12:12
Niestety, w tej chwili nasza bankowość internetowa nie działa poprawnie. Już nad tym pracujemy. Przepraszamy za utrudnienia
22-10-2021 12:17
Epuap nie działa .... teraz nie da sie wysłac smsmów do swoich klientów :/
22-10-2021 12:19
Niestety obawiam się że nie działa wogóle.
22-10-2021 12:19
A to nowość, Polska Bezgotówkowa!
22-10-2021 12:28
@MartynaC:Niestety, w tej chwili nasza bankowość internetowa nie działa poprawnie. Już nad tym pracujemy. Przepraszamy za utrudnienia
To, że nie działa to widzę. Byłoby miło, gdyby zaczęło działać... Byłoby jeszcze milej, gdyby ING co rusz nie dawało ciała i nie padało co chwilę...
22-10-2021 12:29
@malgonek:Epuap nie działa .... teraz nie da sie wysłac smsmów do swoich klientów :/
Polecam sobie założyć Profil Zaufany zamiast polegać na banku -- zwłaszcza takim jak ING. Jednak dużo pewniej.
22-10-2021 13:06
Bankowość internetowa powinna już działać prawidłowo 😉 Jeszcze raz przepraszamy za kłopot.
22-10-2021 16:04
23-10-2021 00:00
żona od dwóch tygodni nie może zapłacić , ja od tygodnia, z infolini i ze zgloszenia , dowiedziałem się że wina po stronie sprzedawców i nie wiadomo ile potrwa hhaah porażka. Jakieś bujdy ponieważ tam gdzie żona nie mogła zapłacić dwa tygodnie temu ja mogłem, też kartą w telefonie. Już u żony i u mnie podpięta karta innego banku.
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |