Odpowiedz

Re: Re.: Bankowość leży?

@justynaso, @kockodo: Faktycznie ostatnio mieliśmy zgłoszony błąd z kartami Mastercard w telefonie. Mamy informacje, że teraz wszystko powinno działać prawidłowo. Proszę, w pierwszej kolejności odinstalujcie karty Mastercard i zainstalujcie je ponownie. Mam nadzieje, że to rozwiąże problem. Jeśli będzie inaczej, proszę, dajcie znać.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
254
47
11-02-2020
Wiadomość 11 z 11 (3 012 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Przewidywany czas analizy i decyzji

Każdy wniosek rozpatrujemy indywidualnie. Rozumiemy, że zależy Ci na czasie. Jeśli jednak masz szczegółowe pytania dotyczące Twojego wniosku, skontaktuj się z doradcą, który go przyjmował.

17-04-2025
Re: Fundusz Wsparcia Kredytobiorców - dochód z działalności

Szczegóły dotyczące dochodu, jaki należy uwzględnić składając wniosek o wsparcie określa Ustawa o Pomocy Społecznej.
Nie świadczymy usług w zakresie interpretacji zapisów Ustawy.
W przypadku wątpliwości

...

17-04-2025
Problem z założeniem konta przez selfie - błąd aplikacji przy robieniu zdjęcia

Od wczoraj mam problem z założeniem konta przez selfie. Wczoraj cały proces niby przechodził poprawnie (choć przy zdjęciu dowodu zdjęcie robiło się w randomowych momentach, bardzo szybko - nie po fakt

...

17-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy