11-09-2020 10:52
Witajcie,
mam pytanie odnośnie widoczności osób (z listy kontaktów), do których mogę wysłać przelew za pomocą BLIKa.
Chciałem oddać pieniądze koledze, który zaczął używać BLIKa i zarejestrował się Aliorze jako posiadacz konta i podpiął do konta telefon z BLIKiem.
Jego narzeczona od razu widziała w swojej Aliorowej aplikacji, że on może odbierać przelewy z BLIKa, a ja niestety od wczoraj nie mam takiej możliwości i nie widzę ikonki "b" przy jego kontakcie.
Pytanie tylko dlaczego? Kiedy ta lista "odświeża" się?
12-09-2020 11:15
Jeżeli Twój kolega dodał swój numer telefonu do platformy BLIK, to taką informację w swoim telefonie powinieneś widzieć chwilę później. Jeżeli tak się nie stało, to napisz do nas, proszę, w Moim ING (czat/wiadomość). Nasi specjaliści sprawdzą dla Ciebie, dlaczego tak się dzieje.
03-09-2021 15:20
Witam,
Mam podobny problem. Aplikacja ING nie widzi kontaktu do osoby, która posiada konto w Alior Banku i korzysta na co dzień z BLIKa. Przy ręcznym wpisywaniu numeru telefonu tej osoby aplikacja komunikuje, że taki numer tel. nie jest powiązany z kontem BLIK. Tymczasem chwilę wcześniej z tego numeru telefonu został wysłany przelew testowy BLIK-iem na konto ING i przelew doszedł. Nie pomaga zmiana ustawień w zakładce "Karty i płatności telefonem" (widoczność numerów tel.).
03-09-2021 21:55
Mam ten sam problem i natrafiłem na ten post. Różnica jest taka, że nie widzę osoby z mbanku która wcześniej zrobiła testowy przelew do mnie. Inne banki jakoś widzą ten kontakt..
04-09-2021 16:00
W takiej sytuacji w pierwszej kolejności skontaktujcie się z odbiorcą przelewu. Niech sprawdzi w swoim banku, czy ma podpięty numer telefonu do otrzymywania kodów BLIK. To że sam może wykonać taki przelew nie świadczy o tym, że dany numer telefonu został wskazany do otrzymywania przelewów BLIK. Jeśli numer nie jest podpięty, to proszę go podpiąć i wtedy wykonać przelew. Jeśli numer jest podpięty, a dalej nie macie możliwości wykonania przelewu na numer telefonu, napiszcie do nas na czacie w bankowości internetowej. Dzięki temu będziemy mieć dostęp do naszego systemu i postaramy się to wyjaśnić.
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
3 | |
3 | |
3 | |
3 |