11-09-2020 10:52
Witajcie,
mam pytanie odnośnie widoczności osób (z listy kontaktów), do których mogę wysłać przelew za pomocą BLIKa.
Chciałem oddać pieniądze koledze, który zaczął używać BLIKa i zarejestrował się Aliorze jako posiadacz konta i podpiął do konta telefon z BLIKiem.
Jego narzeczona od razu widziała w swojej Aliorowej aplikacji, że on może odbierać przelewy z BLIKa, a ja niestety od wczoraj nie mam takiej możliwości i nie widzę ikonki "b" przy jego kontakcie.
Pytanie tylko dlaczego? Kiedy ta lista "odświeża" się?
12-09-2020 11:15
Jeżeli Twój kolega dodał swój numer telefonu do platformy BLIK, to taką informację w swoim telefonie powinieneś widzieć chwilę później. Jeżeli tak się nie stało, to napisz do nas, proszę, w Moim ING (czat/wiadomość). Nasi specjaliści sprawdzą dla Ciebie, dlaczego tak się dzieje.
03-09-2021 15:20
Witam,
Mam podobny problem. Aplikacja ING nie widzi kontaktu do osoby, która posiada konto w Alior Banku i korzysta na co dzień z BLIKa. Przy ręcznym wpisywaniu numeru telefonu tej osoby aplikacja komunikuje, że taki numer tel. nie jest powiązany z kontem BLIK. Tymczasem chwilę wcześniej z tego numeru telefonu został wysłany przelew testowy BLIK-iem na konto ING i przelew doszedł. Nie pomaga zmiana ustawień w zakładce "Karty i płatności telefonem" (widoczność numerów tel.).
03-09-2021 21:55
Mam ten sam problem i natrafiłem na ten post. Różnica jest taka, że nie widzę osoby z mbanku która wcześniej zrobiła testowy przelew do mnie. Inne banki jakoś widzą ten kontakt..
04-09-2021 16:00
W takiej sytuacji w pierwszej kolejności skontaktujcie się z odbiorcą przelewu. Niech sprawdzi w swoim banku, czy ma podpięty numer telefonu do otrzymywania kodów BLIK. To że sam może wykonać taki przelew nie świadczy o tym, że dany numer telefonu został wskazany do otrzymywania przelewów BLIK. Jeśli numer nie jest podpięty, to proszę go podpiąć i wtedy wykonać przelew. Jeśli numer jest podpięty, a dalej nie macie możliwości wykonania przelewu na numer telefonu, napiszcie do nas na czacie w bankowości internetowej. Dzięki temu będziemy mieć dostęp do naszego systemu i postaramy się to wyjaśnić.
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |