11-09-2020 10:52
Witajcie,
mam pytanie odnośnie widoczności osób (z listy kontaktów), do których mogę wysłać przelew za pomocą BLIKa.
Chciałem oddać pieniądze koledze, który zaczął używać BLIKa i zarejestrował się Aliorze jako posiadacz konta i podpiął do konta telefon z BLIKiem.
Jego narzeczona od razu widziała w swojej Aliorowej aplikacji, że on może odbierać przelewy z BLIKa, a ja niestety od wczoraj nie mam takiej możliwości i nie widzę ikonki "b" przy jego kontakcie.
Pytanie tylko dlaczego? Kiedy ta lista "odświeża" się?
12-09-2020 11:15
Jeżeli Twój kolega dodał swój numer telefonu do platformy BLIK, to taką informację w swoim telefonie powinieneś widzieć chwilę później. Jeżeli tak się nie stało, to napisz do nas, proszę, w Moim ING (czat/wiadomość). Nasi specjaliści sprawdzą dla Ciebie, dlaczego tak się dzieje.
03-09-2021 15:20
Witam,
Mam podobny problem. Aplikacja ING nie widzi kontaktu do osoby, która posiada konto w Alior Banku i korzysta na co dzień z BLIKa. Przy ręcznym wpisywaniu numeru telefonu tej osoby aplikacja komunikuje, że taki numer tel. nie jest powiązany z kontem BLIK. Tymczasem chwilę wcześniej z tego numeru telefonu został wysłany przelew testowy BLIK-iem na konto ING i przelew doszedł. Nie pomaga zmiana ustawień w zakładce "Karty i płatności telefonem" (widoczność numerów tel.).
03-09-2021 21:55
Mam ten sam problem i natrafiłem na ten post. Różnica jest taka, że nie widzę osoby z mbanku która wcześniej zrobiła testowy przelew do mnie. Inne banki jakoś widzą ten kontakt..
04-09-2021 16:00
W takiej sytuacji w pierwszej kolejności skontaktujcie się z odbiorcą przelewu. Niech sprawdzi w swoim banku, czy ma podpięty numer telefonu do otrzymywania kodów BLIK. To że sam może wykonać taki przelew nie świadczy o tym, że dany numer telefonu został wskazany do otrzymywania przelewów BLIK. Jeśli numer nie jest podpięty, to proszę go podpiąć i wtedy wykonać przelew. Jeśli numer jest podpięty, a dalej nie macie możliwości wykonania przelewu na numer telefonu, napiszcie do nas na czacie w bankowości internetowej. Dzięki temu będziemy mieć dostęp do naszego systemu i postaramy się to wyjaśnić.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |