Odpowiedz

Błędy technologiczne w aplikacji (czat). / android 12 / miui 13

[ Edytowane ]

Cześć,

Chciałem dzisiaj złożyć wniosek o chargeback:

-załącznika nie da się dodać (spinacz nie działa)

-po dodaniu więcej niż dwóch / trzech zdjęć przez (wiadomość / dodaj dokumenty) zdjęcie ładuje się w nieskończoność

-po otwarciu powiadomienia o reklamacji czat się zamyka i nie da się np podziękować za pomoc, a po ponownym otwarciu wita nas boa a nei osoba która nam pomogła ( i miała masę cierpliwości z powodu 2 pierwszych punktów).

Fajnie by było gdyby to ktoś poprawił - w końcu aplikacja to wasza wizytówka.

 

Pozdrawiam
Damian

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 5 (4 893 wyświetleń)

Re: Błędy technologiczne w aplikacji (czat).

Dziękuję za ten sygnał. Przekażę tę informację do odpowiedniego działu. Przepraszamy za niedogodności. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianM
Moderator
Moderator icon
112
18
03-03-2023
Wiadomość 2 z 5 (4 820 wyświetleń)

Re: Błędy technologiczne w aplikacji (czat).

Ja problem ze spinaczem zgłaszałem już w grudniu zeszłego roku także ten... Emotikon: Szczęśliwy

f0ku5
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
155
45
02-12-2022
Wiadomość 3 z 5 (4 813 wyświetleń)

Re: Błędy technologiczne w aplikacji (czat).

Tym razem problem z 3d secure, jedna z podpowiedzi - restart telefonu - czat przpadł, druga z podpowiedzi - przeinstalowanie apki - czat przepadł - także tentego ;(
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 4 z 5 (3 165 wyświetleń)

Re: Błędy technologiczne w aplikacji (czat).

Przepraszam za kłopot z 3D Secure. Chcemy to ponownie sprawdzić i/lub przekazać zgłoszenie do zespołu IT. Proszę Cię o kontakt z nami ponownie przez czat lub infolinię.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
591
127
12-04-2017
Wiadomość 5 z 5 (3 101 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Brak możliwości zamknięcia konta przez Internet

Aby wyjaśnić sytuację, proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu do Mojego ING.

11-12-2024
Polska bezgotówkowa

Mam JDG i zastanawiam się, czy w ramach Polskiej Bezgotówkowej mogę dostać terminal, czy to raczej dla większych firm?

11-12-2024
Re.: Makler ING nie działa

Można się też zastanowic nad złotymi sztabkami https://srebroizloto24.pl/kategoria-produktu/zloto/zlote-sztabki/

Jak tutaj Emotikon: Szczęśliwy 

11-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy