Bankowość internetowa

Odpowiedz

Błąd przy wybraniu "Emerytura" na ekranie startowym na telefonie

Na wąskiej wersji strony (np. telefon) po wybraniu "Emerytura" na ekranie startowym pojawia się błąd 0000006. Na wersji szerokiej jest wszystko ok. Problem występuje już od kilku miesięcy.

Odpowiedz
0 Lajków
admg
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
13
4
14-03-2017
Wiadomość 1 z 5 (22 663 wyświetleń)

Re: Błąd przy wybraniu "Emerytura" na ekranie startowym na telefonie

Prosimy wyczyść dane aplikacji w ustawieniach. Po wyczyszczeniu danych kłopot nie powinien już występować. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
801
173
04-09-2015
Wiadomość 2 z 5 (22 583 wyświetleń)

Re: Błąd przy wybraniu "Emerytura" na ekranie startowym na telefonie

Tylko ze problem wystepuje również w przegladarce na telefonie jak i na komputerze (w zmniejszonym oknie) również w trybie prywatnym. To chyba nie jest kwestia wyczyszczenia danych.
Odpowiedz
0 Lajków
admg
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
13
4
14-03-2017
Wiadomość 3 z 5 (22 577 wyświetleń)

Re: Błąd przy wybraniu "Emerytura" na ekranie startowym na telefonie

[ Edytowane ]

Dodam jeszcze, że problem występuje w różnych przeglądarkach na komputerze: chrome, firefoksie i edge. Wystarczy zmniejszyć okno na szerokość, tak aby wyświetlała się wersja na wąski ekran.

Odpowiedz
0 Lajków
admg
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
13
4
14-03-2017
Wiadomość 4 z 5 (22 545 wyświetleń)

Re: Błąd przy wybraniu "Emerytura" na ekranie startowym na telefonie

Dziękuję za  Twoje zgłoszenie. Przekazałem je do naszych specjalistów. Przeanalizujemy to. 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 5 z 5 (22 479 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

24-04-2025
Re.: Limit zadłużenia

Czyli może widnieć jakaś część na minusie, dziekuje bardzo za odpowiedz 😊

24-04-2025
Re.: Limit zadłużenia

Jeśli Twoja umowa odnowi się automatycznie, to w takiej sytuacji limit nie musi być spłacony w tym dniu. Korzystasz z niego tak jak do tej pory Emotikon: Szczęśliwy

24-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy