05-04-2023 21:35
Od tygodnia mam problem z płatnościami BLIK. Podczas autoryzacji płatności system wyrzuca komunikat "błędny kod PIN" pomimo że podaje prawidłowy pin do aplikacji. Rozmawiałem na chacie z konsultantami i każdy mówi że wszystko wygląda w porządku. Zmieniałem kod PIN już 3 razy i nic to nie dało, przeinstalowałem aplikacje Moje ING i również nic to nie dało. Jest jakiś sposób żeby to rozwiązać czy po prostu czekać aż to "wszystko wygląda w porządku" faktycznie zostanie naprawione samo?
06-04-2023 21:45
Chciałabym Ci pomóc, jednak tutaj nie sprawdzimy szczegółów
Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń do nas: 32 357 00 69. Przyjmiemy dla Ciebie zgłoszenie w tej kwestii.
Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |