Odpowiedz

Błąd PIN przy autoryzacji płatności BLIK

Od tygodnia mam problem z płatnościami BLIK. Podczas autoryzacji płatności system wyrzuca komunikat "błędny kod PIN" pomimo że podaje prawidłowy pin do aplikacji. Rozmawiałem na chacie z konsultantami i każdy mówi że wszystko wygląda w porządku. Zmieniałem kod PIN już 3 razy i nic to nie dało, przeinstalowałem aplikacje Moje ING i również nic to nie dało. Jest jakiś sposób żeby to rozwiązać czy po prostu czekać aż to "wszystko wygląda w porządku" faktycznie zostanie naprawione samo?

Odpowiedz
0 Lajków
Tomek4
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
05-04-2023
Wiadomość 1 z 2 (2 258 wyświetleń)

Re: Błąd PIN przy autoryzacji płatności BLIK

Chciałabym Ci pomóc, jednak tutaj nie sprawdzimy szczegółów Emotikon: Smutny Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń do nas: 32 357 00 69. Przyjmiemy dla Ciebie zgłoszenie w tej kwestii. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Moderator
Moderator icon
416
92
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (2 181 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Dokładnie! Tak musiało być. A na koniec poprosili w listach o ukrycie dostępu do swoich produktów bankowych, żeby móc widzieć "Dzisiaj życzymy Ci miłego dnia".

28-02-2024
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

> Szkoda, że tak uważasz. Wiele zmian, które wprowadziliśmy są odpowiedzią właśnie na opinie naszych klientów.

 

Weź przestań, klienci dzwonili i mówili:

- dodajcie więcej reklam,

- zlikwidujcie szybkie p

...

28-02-2024
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

To je ***a wyłączcie.

28-02-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy