Odpowiedz

Błąd PIN przy autoryzacji płatności BLIK

Od tygodnia mam problem z płatnościami BLIK. Podczas autoryzacji płatności system wyrzuca komunikat "błędny kod PIN" pomimo że podaje prawidłowy pin do aplikacji. Rozmawiałem na chacie z konsultantami i każdy mówi że wszystko wygląda w porządku. Zmieniałem kod PIN już 3 razy i nic to nie dało, przeinstalowałem aplikacje Moje ING i również nic to nie dało. Jest jakiś sposób żeby to rozwiązać czy po prostu czekać aż to "wszystko wygląda w porządku" faktycznie zostanie naprawione samo?

Odpowiedz
0 Lajków
Tomek4
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
05-04-2023
Wiadomość 1 z 2 (3 565 wyświetleń)

Re: Błąd PIN przy autoryzacji płatności BLIK

Chciałabym Ci pomóc, jednak tutaj nie sprawdzimy szczegółów Emotikon: Smutny Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń do nas: 32 357 00 69. Przyjmiemy dla Ciebie zgłoszenie w tej kwestii. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (3 487 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konto dodatkowe walutowe wspólne/indywidualne

Konto oszczędnościowe i konto walutowe może być wspólne. Natomiast dodanie drugiego właściciela możliwe jest tylko w naszej placówce.

07-12-2024
Re.: Zmiana pracodawcy a limit odnawialny

Przy limicie zadłużenia w koncie ważne są regularne, miesięczne wpływy na konto w kwocie minimum 1/6 kwoty przyznanego limitu. Zapewni to prawidłową obsługę debetu. W takiej sytuacji nowej umowy nie m...

07-12-2024
Konto dodatkowe walutowe wspólne/indywidualne

Witam. Czy jeśli ma się konto wspólne active, to zakładając przez aplikację konto dodatkowe typu walutowego czy oszczędnościowe, to może to zrobić jako wspólne ? Czy wymagana jest wizyta w oddziale?

07-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy