Odpowiedz

Błąd PIN przy autoryzacji płatności BLIK

Od tygodnia mam problem z płatnościami BLIK. Podczas autoryzacji płatności system wyrzuca komunikat "błędny kod PIN" pomimo że podaje prawidłowy pin do aplikacji. Rozmawiałem na chacie z konsultantami i każdy mówi że wszystko wygląda w porządku. Zmieniałem kod PIN już 3 razy i nic to nie dało, przeinstalowałem aplikacje Moje ING i również nic to nie dało. Jest jakiś sposób żeby to rozwiązać czy po prostu czekać aż to "wszystko wygląda w porządku" faktycznie zostanie naprawione samo?

Odpowiedz
0 Lajków
Tomek4
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
05-04-2023
Wiadomość 1 z 2 (4 199 wyświetleń)

Re: Błąd PIN przy autoryzacji płatności BLIK

Chciałabym Ci pomóc, jednak tutaj nie sprawdzimy szczegółów Emotikon: Smutny Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń do nas: 32 357 00 69. Przyjmiemy dla Ciebie zgłoszenie w tej kwestii. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (4 121 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Refinansowanie kredytu/przejście na zmienne?

Witam

Niedawno skończyłem 5letnią stałą stopę kredytu.Przed zmianą warunków, udało się spłacić 75% kredytu.

Zostało ok 90000 zł, w lutym zdecydowałem się na stałą stopę 7,1% z założeniem że resztę kredy

...

24-04-2025
Re.: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Trudno nam tutaj wyjaśnić, dlaczego tak się dzieje u Ciebie. Zachęcamy do kontaktu na czacie w Moim ING. Specjalista zapisze zgłoszenie i przekaże do odpowiedniego zespołu.

24-04-2025
Limit zadłużenia

Witam, chciałam się dowiedzieć,
Mam 8500 tys zł limitu zadłużenia do dnia 27.07.25, w umowie mam napisane ze umowa na czas 12 miesięcy z możliwością przedłużenia, limit odnowi się w tym dniu automatycz...

24-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy